Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, , fax. -
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi szczegółowo opisanej w Załączniku nr 2.1 SIWZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi szczegółowo opisanej w Załączniku nr 2.1 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1.1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wstępna koncepcja kampanii reklamowej, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 15.4. lit. c) SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.1. pkt 1 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-05 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-02 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-05-23 - Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.
Dodano: 2022-11-23 - Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-10-08 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-09-01 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-07-16 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2019-12-04 - Realizację kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (I – V.2020)
Dodano: 2019-12-04 - Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowej w Internecie we współpracy z Sekcją ds. Projektów Akceleracyjnych Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz konsorcjum EIT Health, mająca na celu promocję i zwiększenie rozpoznawalności programu EIT Health Entrepreneurship Labs (E-Lab) na obszarze całej Europy.
Dodano: 2019-09-13