Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, Więckowskiego 36
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
Więckowskiego 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 000277500 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I: KAMPANIA BILBORDOWACZĘŚĆ II: KAMPANIA PROMOCYJNA NA LOTNISKACHCZĘŚĆ III: ZAKUP REKLAMY POLSKIEJ I ZAGRANICZNEJ (prasa drukowana i online)CZĘŚĆ IV: SPOTY REKLAMOWE W STACJACH RADIOWYCHCZĘŚĆ V: PRODUKCJA GADŻETÓW - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-05 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-05-23 - Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.
Dodano: 2022-11-23 - Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-10-08 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-09-01 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-07-16 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2019-12-04 - Realizację kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (I – V.2020)
Dodano: 2019-12-04 - Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowej w Internecie we współpracy z Sekcją ds. Projektów Akceleracyjnych Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz konsorcjum EIT Health, mająca na celu promocję i zwiększenie rozpoznawalności programu EIT Health Entrepreneurship Labs (E-Lab) na obszarze całej Europy.
Dodano: 2019-09-13 - Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych
Dodano: 2019-03-15