Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 631 20 12 , fax. 42 631 24 04; 42 631 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
ul. Żeromskiego 116
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 631 20 12, fax. 42 631 24 04; 42 631 21 04
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych” w ramach projektu pt. „Energia Młodych Innowatorów”, zwanego dalej „projektem”, przyjętego do finansowania w drodze konkursu ogłoszonego w dnu 24 stycznia 2019 r. przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu pod nazwą „DIALOG” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 23 stycznia 2019 r. o ustanowieniu programu pod nazwą „Dialog” zgodnie z umową nr 0139/DLG/019/10. Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostarczenie do akceptacji Zamawiającego strategii kampanii wraz z opracowaną koncepcją kreatywną poszczególnych elementów kampanii oraz z ich realizacją i raportem z działań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustalił wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustaw y z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, do udostępnienia tych zasobów na czas realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 2. stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. oświadczenie i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) 5. dokument wadium w oryginale (jeżeli nie zostało złożone w formie pieniężnej) 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty: w celu oceny oferty w kryterium „Ocena propozycji strategii kampanii promocyjnej” oraz „Ocena propozycji koncepcji kreatywnej strategii kampanii promocyjnej” wraz z ofertą próbek określonych w Rozdziale III pkt. 8 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-05 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-02 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-05-23 - Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.
Dodano: 2022-11-23 - Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-10-08 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-09-01 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2019-12-04 - Realizację kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (I – V.2020)
Dodano: 2019-12-04 - Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowej w Internecie we współpracy z Sekcją ds. Projektów Akceleracyjnych Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz konsorcjum EIT Health, mająca na celu promocję i zwiększenie rozpoznawalności programu EIT Health Entrepreneurship Labs (E-Lab) na obszarze całej Europy.
Dodano: 2019-09-13 - Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych
Dodano: 2019-03-15