Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, Więckowskiego 36
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
Więckowskiego 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 000277500 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.Wszystkie działania w kampanii muszą zostać przeprowadzone zgodnie z:1) Wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020.2) Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.3) Strategią komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Zaprojektowanie i wyprodukowanie plakatów reklamowych:a) Liczba projektów plakatów: co najmniej 4b) Zamawiający do kampanii reklamowej może wybrać więcej niż 1 z przedstawionych projektów c) Rozmiar plakatów: 1,2 x 1,8 m (standardowy rozmiar dla reklam citylight)d) Projekty i treści należy przekazać Zamawiającemu do akceptacji (do 1 marca 2023r.)e) Termin wykonania: do 3 kwietnia 2023 r.2) Ekspozycja plakatów na podświetlanych nośnikach typu citylight:a) Celem kampanii będzie zwrócenie uwagi podróżujących komunikacją miejską na ofertę udostępnionych cyfrowo zasobów Muzeum Sztukib) Miejsca przeprowadzenia kampanii reklamowej: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocławc) Lokalizacja: centra miast i główne punkty przesiadkowe tj. • Warszawa : w promieniu do 4 km od Obelisk, al. Jerozolimskie 46, oraz tereny dworca Zachodniego, dworca Wschodniego, Lotniska im. Fryderyka Chopina, Centrum Handlowego Arkadia, Centrum Handlowego Galeria Mokotów• Kraków - w promieniu do 4 km od Rynek Główny 1/3, • Łódź – w promieniu do 4 km od ul. Piotrkowska 63,• Wrocław - w promieniu do 4 od km Sukiennice 14/15, d) Liczba nośników: 70 w Warszawie i 51 w pozostałych miastach tj. 17 w Krakowie, 17 w Łodzi, 17 we Wrocławiu.e) Czas ekspozycji plakatów: 30 dni (zrealizowany w terminie od 1 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawca musi wykazać iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług (jedna usługa to jeden kontrakt/umowa) polegających na przeprowadzeniu kampanii reklamowej - outdoor dla instytucji publicznych o wartości co najmniej 30 000,00 zł każda.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-05 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-06-02 - Promocja wystawy Ośrodek kondensacji formy - Stefan Krygier
Dodano: 2023-05-23 - Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2020-10-08 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-09-01 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej: Energia Młodych
Dodano: 2020-07-16 - Przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Centrum ds. Organizacji i Obsługi Studiów w Języku Angielskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2019-12-04 - Realizację kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (I – V.2020)
Dodano: 2019-12-04 - Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowej w Internecie we współpracy z Sekcją ds. Projektów Akceleracyjnych Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz konsorcjum EIT Health, mająca na celu promocję i zwiększenie rozpoznawalności programu EIT Health Entrepreneurship Labs (E-Lab) na obszarze całej Europy.
Dodano: 2019-09-13 - Kampania komunikacyjno-reklamowa miasta w mediach społecznościowych
Dodano: 2019-03-15