Przetargi.pl
Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    Więckowskiego 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000277500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.Wszystkie działania w kampanii muszą zostać przeprowadzone zgodnie z:1) Wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020.2) Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.3) Strategią komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Zaprojektowanie i wyprodukowanie plakatów reklamowych:a) Liczba projektów plakatów: co najmniej 4b) Zamawiający do kampanii reklamowej może wybrać więcej niż 1 z przedstawionych projektów c) Rozmiar plakatów: 1,2 x 1,8 m (standardowy rozmiar dla reklam citylight)d) Projekty i treści należy przekazać Zamawiającemu do akceptacji (do 1 marca 2023r.)e) Termin wykonania: do 3 kwietnia 2023 r.2) Ekspozycja plakatów na podświetlanych nośnikach typu citylight:a) Celem kampanii będzie zwrócenie uwagi podróżujących komunikacją miejską na ofertę udostępnionych cyfrowo zasobów Muzeum Sztukib) Miejsca przeprowadzenia kampanii reklamowej: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocławc) Lokalizacja: centra miast i główne punkty przesiadkowe tj. • Warszawa : w promieniu do 4 km od Obelisk, al. Jerozolimskie 46, oraz tereny dworca Zachodniego, dworca Wschodniego, Lotniska im. Fryderyka Chopina, Centrum Handlowego Arkadia, Centrum Handlowego Galeria Mokotów• Kraków - w promieniu do 4 km od Rynek Główny 1/3, • Łódź – w promieniu do 4 km od ul. Piotrkowska 63,• Wrocław - w promieniu do 4 od km Sukiennice 14/15, d) Liczba nośników: 70 w Warszawie i 51 w pozostałych miastach tj. 17 w Krakowie, 17 w Łodzi, 17 we Wrocławiu.e) Czas ekspozycji plakatów: 30 dni (zrealizowany w terminie od 1 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawca musi wykazać iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług (jedna usługa to jeden kontrakt/umowa) polegających na przeprowadzeniu kampanii reklamowej - outdoor dla instytucji publicznych o wartości co najmniej 30 000,00 zł każda.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach