Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs montażu okien i kurs na malarza - tapeciarza

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs montażu okien i kurs na malarza - tapeciarza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kurs montażu okien Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimalnie 3 osoby maksymalnie 7 osób Ilość godzin - czas trwania szkolenia - nie mniej niż 100 godzin zajęć łącznie teoretycznych i praktycznych ( w tym nie mniej niż 20 godz. zajęć teoretycznych i nie mniej niż 90 godz. zajęć praktycznych), Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp., lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Zamawiający zapewnia odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, pomieszczenia do realizacji części teoretycznej i praktycznej. Cel kursu: celem kursu jest uzyskanie uprawnień Monter okien. W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej oraz miejsca do odbycia zajęć praktycznych. Miejsce zaj. praktycznych oraz sala wykładowa będą wyposażone w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego (rzutnik, komputer, flipchart, stoły, krzesła, materiały budowlane do nauki praktycznego zawodu itp.).Materiałów szkoleniowych zostaną przygotowane w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odzież roboczą i ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Do celów zajęć praktycznych szkolenia monter okien Wykonawca udostępni 21 otworów okiennych, okna oraz narzędzia do montażu oknien. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu Kursy winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Zakres programowy szkolenia powinien obejmować miedzy innymi: a. Dokumentacja budowlana b. Posługiwanie się dokumentacją budowlaną i posługiwanie się dokumentacją techniczną c. Materiałoznawstwo i maszynoznawstwo budowlane materiały, narzędzia, sprzęt i urządzenia stosowane w budownictwie, materiały używane przy montażu okien i ich zamienniki d. Rysunek techniczny e. Kontakt z klientem f. Przyjmowanie zamówienia od klienta na montaż lub wymianę okien na nowe g. Poinformowanie klienta o zasadach konserwacji i drobnych naprawach zamontowanych okien h. Obmiary i kosztorysowanie robót montażowych samodzielnie dokonanie obmiaru robót montażowych i. Dobór okien do otworów okiennych j. Składowanie, magazynowanie materiałów budowlanych i ochrona środowiska k. Demontaż istniejącej stolarki otworowej l. Demontaż starych okien, futryn oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych m. Regulacja okien n. Przygotowanie otworów okiennych do montażu okna o. Montaż okna rozmieszczanie kołków montażowych okna, montaż ramy okiennej na kołki montażowe, montaż skrzydeł i regulacja p. Obróbka i wykończenie zamontowanego okna opiankowanie szczeliny pomiędzy ościeżnicą a murem q. Obróbka tynkarska wewnętrzna i zewnętrzna okna. Wykonanie prac murarskich w zakresie naprawiania i uzupełniania ubytków murarskich oraz zamalowanie tynku i zaprawy malarskiej r. Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych zamontowanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz dokonanie obróbki wokół okna s. Sprawdzenie wykonania całości prac monterskich i zamontowanych detali t. Przepisy bhp i ppoż. w budownictwie W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu państwowego - w przypadku możliwości uzyskania takich uprawnień. Przeprowadzenie oraz wydanie zaświadczenia ukończenia kursu wydanego zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekażę kserokopie zaświadczenia wydanego przez lekarza medycyny pracy Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U.nr 169 z 2003r.) i p.poź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Zapewnienie cateringu na zajęciach- do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek w postaci jednodaniowego obiadu - preferowane drugie danie. 2. Kurs malarz - tapeciarz Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimalnie 3 osoby maksymalnie 5 osób Ilość godzin - czas trwania szkolenia - nie mniej niż 100 godzin zajęć łącznie teoretycznych i praktycznych ( w tym nie mniej niż 20 godz. zajęć teoretycznych i nie mniej niż 80 godz. zajęć praktycznych), Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp., lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Zamawiający zapewnia odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, pomieszczenia do realizacji części teoretycznej i praktycznej. Cel kursu: celem kursu jest uzyskanie uprawnień do wykonywania prac w zawodzie malarz i tapeciarz. W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej oraz miejsca do odbycia zajęć praktycznych. Miejsce zaj. praktycznych oraz sala wykładowa będą wyposażone w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego (rzutnik, komputer, flipchart, stoły, krzesła, materiały budowlane do nauki praktycznego zawodu itp.) Materiałów szkoleniowych zostaną przygotowane w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odzież roboczą i obuwie. Do celów zajęć praktycznych szkolenia malarz - tapecie Wykonawca udostępni powierzchnie do nauki praktycznej, narzędzia do malowania i tapetowania ścian. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu Kursy winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Zakres programowy szkolenia powinien obejmować miedzy innymi: a. Przepisy bhp i ppoż b. Materiałoznawstwo c. Technologia d. Organizacja stanowiska pracy e. Przechowywanie farb f. Odpady i ochrona środowiska g. Prace malarskie h. Prace tapeciarskie i. Wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych j. Wykonywanie okładzin ściennych k. Wykonanie izolacji l. Przygotowanie podłoża m. Przygotowanie farb i materiałów do prac malarskich n. Malowanie techniką emulsyjną o. Malowanie techniką olejną Wykonawca w cenie szkolenia zakupi dla każdego uczestnika tak zwany zestaw startowy do zajęć praktycznych. Zestaw powinien zawierać przynajmniej: wiadro plastikowe -1szt, wałek sznurkowy-4szt, wałek malarski z kuwetą i kratką, wałek malarski z kijkiem teleskopowym, pędzle różnej wielkości-4szt, szczotkę do przyklejania tapety-1szt, dociskacz do patety-1szt, wałki gumowe-3szt, szpachelka nierdzewna- 2szt, paca styropianowa, uchwyt z siatką ścierną. Zestaw po zakończonym szkoleniu jest własnością uczestnika kursu. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu państwowego - w przypadku możliwości uzyskania takich uprawnień. Przeprowadzenie oraz wydanie zaświadczenia ukończenia kursu wydanego zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekażę kserokopie zaświadczenia wydanego przez lekarza medycyny pracy Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U.nr 169 z 2003r.) i p.poź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Zapewnienie cateringu na zajęciach- do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek w postaci jednodaniowego obiadu - preferowane drugie danie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach