Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs profesjonalnego sprzątania oraz kurs stylizacji paznokci

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs profesjonalnego sprzątania oraz kurs stylizacji paznokci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kurs profesjonalnego sprzątania Kurs profesjonalnego sprzątania (z podstawami do prowadzenia własnej działalności). Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimalna liczba 5 maksymalnie liczba 19 osób, Ilość godzin lekcyjnych - nie mniej niż 50 godzin lekcyjnych zajęć i nie więcej niż 80 godzin lekcyjnych ogółem zajęć teoretycznych i praktycznych, Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: celem kursu jest nabycie umiejętności sprzątania w nowoczesnych systemach utrzymania czystości, poznanie środków stosowanych podczas sprzątania, rodzaje i typy podłóg oraz sposób ich czyszczenia, poznanie technik sprzątania, zasady BHP. Szkolenie to może być drogą do otwarcia własnej działalności gospodarczej - podstawowe informacje dotyczące prowadzenia własnej działalności gospodarczej. W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego (rzutnik, komputer, stoły, krzesła, flipchart, środki oraz sprzęt potrzebny nauki praktycznej zawodu itp.) oraz materiałów szkoleniowych w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów POKL. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu. W cenie szkolenia wykonawca zakupi tak zwany zestaw startowy do zajęć praktycznych. Zestaw powinien przynajmniej zawierać: plastikowe wiadro z wyciskaczem, mop płaski z kijkiem teleskopowym, 3szt. mopów wymiennych, ściągaczka do okien oraz podług, rękawice gumowe 2 pary, zestaw środków czystości do mycia podłóg drewnianych, kafelek, lamiantu, do mebli, toalet oraz okien, zestaw ścierek z mikrowółkna 5 szt, miotłą z szufelką. Zestaw po zakończonym szkoleniu jest własnością uczestnika. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenie egzaminu. Ponadto Wykonawca wydane każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie/certyfikat ukończenia kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń lekarskich. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. NR 169 Z 2003R.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokół z egzaminu, przeprowadzenie ankiet oceny szkolenia. Oryginały w.w dokumentacji zostaną przekazane koordynatorowi projektu i będą podstawa do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Zapewnienie cateringu na zajęciach - do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek obiad jednodaniowy. Wymagania dotyczące realizacji szkolenia: na czas trwania szkolenia maksymalnie do 30 dni roboczych, liczba godzin szkolenia nie więcej niż 80 godzin. Na zakończenie szkolenia musi być przeprowadzony egzamin w obecności Egzaminatora - os. posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu. 2. Kurs stylizacji paznokci Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimalna liczba 5 maksymalnie liczba 16 osób, Ilość godzin - nie mniej niż 70 godz.lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych, Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: jest przygotowanie do wykonywania samodzielnych czynności z zakresu stylizacji paznokci. Program powinien być opracowany zgodnie z wymogami MEiN. Tematyka programu szkolenia powinna zawierać takie zagadnienia jak: omówienie i pokaz produktów oraz akcesoriów niezbędnych przy stylizacji paznokci, choroby paznokci, budowa paznokcia naturalnego i przedłużanego, zabiegi pielęgnacyjne na dłonie, metoda manicuru (biologiczna - przy użyciu frezarki, cążkowa, nauka dokładnego lakierowania paznokci, metoda hybrydowa, metoda akrylowa i żelowa) i pedicure, podstawowe techniki zdobień, przepisy BHP (wymogi Sanepidu, prezentacja produktów do dezynfekcji, rodzaje sterylizatorów), podstawy higieny w gabinecie, podstawy komunikacji pracy z klientem itd. W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej oraz pracowni do zajęć praktycznych wyposażonej w niezbędne sprzęty, produkty - kosmetyki umożliwiające sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zapewnienie materiałów szkoleniowych w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Wykonawca dla każdego uczestnika zakupi nowy zestaw startowy kosmetyków i akcesorii niezbędnych do nauki praktycznej zawodu. Zakup materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie mniejszej niż 38% i nie większej niż 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Zestaw powinien zawierać między innymi: 1. UV LAMPA 36 W ( nowoczesny desing, w komplecie 4 świetlówki, wysuwana podstawa umożliwiająca stylizację paznokci u stóp, lustro odblaskowe), 2. żel jednofazowy przezroczysty, 3. żel biały frencz, 4. żel nabłyszczający z pędzelkiem, 5. akryl liquid, 6. biały/ przezroczysty proszek akrylowy, 7. primer wytrawiacz płytki, 8. klej do tipsa, 9. zestaw tipsów do każdego rodzaju płytki 200 sztuk, 10. odtłuszczacz do paznokci (hybrydowych), 11. zmywacz do paznokci przedłużanych, waciki - 3 opakowania po 100szt., 12. płyn do przemywania masy, 13. pilnik szeroki 80/100 - 4 sztuki, 14. pilnik prosty biały 100/180 - 4 sztuki, 15. kostka polerująca biała 2 sztuki, 16. kostka polerująca czarno-niebieska 2 sztuki, 17. pędzel do żelu akrylu naturalny włos - 2 sztuki, 18. przyrząd do zdobienia, 19. zestaw 12 ozdób w pudełku, zestaw brokatów 12szt., szablony 20. korektor do lakierów, 21. oliwka do skórek w sztyfcie, 22. miseczka do manicure, 23. gilotyna do tipsów, 24. cążki do wycinania skórek, 25. płyn do dezynfekcji skóry 26. płyn do zdejmowania manicure, zmywacz, 27. lakier hybrydowy przynajmniej 3 różne kolory szt. na jednego uczestnika, 28. lakier do paznokci przynajmniej 5 różnych kolorów na 1 uczestnika. Zestaw po ukończeniu kursu będzie stanowić własność kursanta. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu. Wydanie każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu. Wymagane jest by dokument był oznaczony zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi POKL. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie powinny zostać wykonane przed rozpoczęciem szkolenia. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia. Kserokopia zaświadczenia zostanie przekazana Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U Nr 169 z 2003r.) i p. poź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu. Oryginały w.w dokumentacji zostaną przekazane koordynatorowi projektu i będą podstawa do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Zapewnienie cateringu na zajęciach - do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek w formie obiady jednodaniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach