Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kolejowa 22
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 26-21-081 , fax. 0-67 26-21-081
- Data zamieszczenia: 2016-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kolejowa 22 22
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 26-21-081, fax. 0-67 26-21-081
REGON: 57086723000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwagrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 30 osób bezrobotnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 3 szkoleń, dla 30 osób bezrobotnych, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 Oś Priorytetowa 6 Działanie 6.1 Tytuł projektu: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie wągrowieckim (II). Kierunki szkoleń: Kurs obsługi wózka jezdniowego- 5 godzin zegarowych, w grupie 10 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. Wymagana tematyka szkolenia: - typy stosowanych wózków jezdniowych - budowa wózka - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami - czynności operatora w czasie pracy z wózkami - wiadomości z zakresu ładunkoznastwa - wiadomości z zakresu BHP - wiadomości o dozorze technicznym - praktyczna nauka jazdy - wiadomości związane z wymianą butli gazowych - wymiana butli gazowych Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Szkolenie operatorów koparko-ładowarek kl. III - wszystkie typy - 202 godziny zegarowe w grupie 10 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu przeprowadzonego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263) oraz programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego i musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: część teoretyczna, obejmująca zagadnienia z zakresu: - dokumentacja techniczna maszyn roboczych, - bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych. część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Egzamin końcowy musi być przeprowadzony w trakcie trwania szkolenia, najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Kurs obsługi programów: MS Word, MS Excel, Symfonia, Płatnik - 100 godzin zegarowych, w grupie 10 osób. Kurs na poziomie średniozaawansowanym. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu wewnętrznego. Wymagana tematyka szkolenia: MS WORD - 15 godzin: interfejs programu Word, wprowadzanie tekstu, symboli, znaków specjalnych, wyszukiwanie i zamiana tekstu, wstawianie i praca z grafiką, tabele i listy, formatowanie tekstu, style w dokumencie, modyfikacja układu dokumentu oraz ustawień strony, wpisywanie równań matematycznych, korespondencja seryjna, drukowanie i jego opcje, szablony dokumentów MS EXCEL - 30 godzin: funkcje, funkcje matematyczne i statystyczne, funkcje logiczne, funkcje daty i czasu, funkcje tekstowe, sortowanie i filtrowanie danych, tworzenie i modyfikacja wykresów, prezentacja danych, zagnieżdżanie funkcji, zarządzanie danymi SYMFONIA - 35 godzin: - omówienie podstawowych funkcji programu, wprowadzenie danych firmy, modyfikacja parametrów programu przed rozpoczęciem pracy, omówienie i dostosowanie planu kont, omówienie i sprecyzowanie sprawozdań finansowych (bilans i rachunek zysków i strat), omówienie kartotek pomocniczych programu (kartoteki kontrahentów, rachunków bankowych, urzędów, pracowników), definiowanie rejestrów VAT, wprowadzanie i zatwierdzanie bilansu otwarcia, - wprowadzanie i wystawianie dokumentów zakupowych i sprzedażowych, kalkulacja cen w programie, wprowadzanie towarów, zamówienia-kontrakty, inwentaryzacja, raportowanie w programie, archiwizacja danych PŁATNIK - 20 godzin: obsługa i parametry programu, zgłoszenia, korekty, zmiany, wyrejestrowania osób ubezpieczonych, tworzenie dokumentów rozliczeniowych, typy raportów rozliczeniowych i zasady wypełniania, rozliczenia chorobowo-zasiłkowe, korekty, szczególne przypadki korekt dokumentacji rozliczeniowej: przekroczenia ZUS, korekty błędów lat ubiegłych, współpraca działu kadrowo-płacowego z Płatnikiem: wymiana i kontrola danych, przekazywanie dokumentów Płatnika do ZUS - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwagrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE KURSU PN. SEKRETARKA - ASYSTENTKA Z NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Dodano: 2016-07-27 - brukarz
Dodano: 2016-06-22 - Sprzedawca sklepu wielkopowierzchniowego
Dodano: 2016-06-09 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2016-06-09 - PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1: KURS PN. KADRY-PŁACE ZADANIE NR 2: KURS PN. MAŁA KSIĘGOWOŚĆ
Dodano: 2016-06-08 - Sprzedawca sklepu wielkopowierzchniowego
Dodano: 2016-06-01 - Magazynier z obsługą komputera i uprawnieniami na obsługę wózka jezdniowego i wymianą butli gazowej
Dodano: 2016-05-30 - Magazynier z obsługą komputera i uprawnieniami na obsługę wózka jezdniowego i wymianą butli gazowej
Dodano: 2016-05-25 - Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III
Dodano: 2016-05-19 - Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia szkolenia: Spawanie metodą MAG i TIG z czytaniem rysunku technicznego dla 10 osób bezrobotnych
Dodano: 2016-05-06