Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
- Data zamieszczenia: 2012-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Limanowskiego 17 17
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
REGON: 00334073600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs na opiekuna osoby starszej i dziecięcej oraz kurs komputerowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Kurs na opiekuna osoby starszej i dziecięcej Ilość osób (uczestników kursu szkolenia) - minimalna liczba uczestników 15 osób maksymalna liczba uczestników 30 osób, Ilość godzin - nie mniej niż 160 godzin i nie więcej niż 200 godzin ogółem zajęć teoretycznych, praktycznych (godzin lekcyjnych). Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: celem kursu jest przygotowanie Beneficjenta do pracy przy wykonywaniu usług pielęgnacyjno-opiekuńczych osób starszych i dzieci. Zapoznanie z podstawami wiedzy teoretycznej związanej z wiekiem starszym, dolegliwościami występującymi w tym okresie: choroby i ich przyczyny, potrzeby osób starszych. Nabycie umiejętności pielęgnacyjnych oraz dotyczących przygotowania posiłków. Podstawy wiedzy teoretycznej związanej z rozwojem dziecka, uwarunkowaniami psychologicznymi i medycznymi, potrzebami dzieci, przyczynami i objawami chorób występujących u dzieci, pierwsza pomoc przedmedyczna i zasady BHP, zajęcia aktywizacyjne osób starszych/dzieci oraz budowanie relacji podopiecznych z jego rodziną. W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej wyposażonej w niezbędny sprzęt umożliwiający sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik, komputer, stoły, krzesła itp.) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zajęcia praktyczne w miejscach odpowiadających programowi szkolenia (szpital, przedszkola, żłobek, domach pomocy społecznej, domach seniorów itp.). W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin oraz wydać zaświadczenie lub certyfikatu ukończenia szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia, który ukończy szkolenie otrzyma zaświadczenie certyfikat oznaczony zgodnie z Wytycznymi POKL. Kserokopie zaświadczenia/certyfikatu potwierdzone za zgodność z oryginałem zostaną przekazana koordynatorowi. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą zostać wykonane przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekaże kserokopię zaświadczeń lekarskich Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr. 169 z 2003r.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Termin: od sierpnia - 15 grudnia 2012 rok Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzanie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Oryginały w.w dokumentacji zostaną przekazane koordynatorowi projektu i będą podstawa do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu. Zapewnienie cateringu na zajęciach - do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (drugie danie). Kurs komputerowy Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimum 15 osoby - maksymalnie 36 osób, Ilość godzin - nie więcej niż 80 godzin zajęć (godziny lekcyjne). Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Termin: od sierpnia - 15 grudnia 2012 rok Cel kursu/szkolenia: Szkolenie to ma na celu przygotowanie do samodzielnej pracy w podstawowych programach pakietu Microsoft Office. Kursant wprowadzany jest w tajniki posługiwania się jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych - Microsoft Windows, uczy się poruszać swobodnie w edytorze tekstów Word (m.in. pisanie, formatowanie czcionki, akapitów, kopiowanie, wklejanie, używanie tabulatorów, wstawianie tabeli i zdjęć), wykorzystywać w stopniu podstawowym arkusz kalkulacyjny Excel (m.in. skoroszyt, arkusz, proste wprowadzanie danych, funkcja suma pisanie formuł, scalanie, kierunek tekstu, zasady wprowadzania dat), Power Point (prosty pokaz slajdów, zdjęć). Nauka korzystania z zasobów Internetu (ćwiczenia wyszukiwania w Google, założenie Konat e -mail, wysyłanie i odbiór e-maili, wysyłanie i odbiór e-maili z załącznikiem). W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej wyposażonej w nie zbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik flipchart, krzesła stoły, sala wyposażona w odpowiednią ilość komputerów - 1 komputer dla jednego uczestnika) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej lub CD. Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia Pendrive - pamięć USB - o pojemności nie mniejszej niż 4 GB, Pendrive, które będą wykorzystywane podczas zajęć. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu. Każdy z uczestników szkolenia, który ukończy szkolenie otrzyma zaświadczeniecertyfikat oznaczony zgodnie z Wytycznymi POKL. Kserokopie zaświadczeniacertyfikatu potwierdzone za zgodność z oryginałem zostaną przekazana koordynatorowi. Wykonawca opłaci badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie mają na celu stwierdzić zdolność do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Kserokopia zaświadczenia lekarskiego zostanie przekazana Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. Nr 169 z 2003r.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności na zajęciach, protokół z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Dokumentacja zostanie przekazana koordynatorowi projektu, przekazanie kompletu dokumentów będzie podstawą do wystawienia faktury. Zapewnienie cateringu na zajęciach: - do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawcy zobowiązują się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek - obiad jednodaniowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZ 000018 2016 Szkolenia analityczne oraz informatyczne dla zespołu projektu ePk
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usługi szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie: Części: I - V - specjalistycznych szkoleń informatycznych, Część: VI - szkoleń oraz egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D), dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2016-04-19 - szkolenie komputerowe
Dodano: 2014-07-07 - Przeprowadzenie kursów komputerowych
Dodano: 2014-07-04 - szkolenie komputerowe
Dodano: 2014-06-05 - szkolenie komputerowe
Dodano: 2014-03-19 - szkolenie komputerowe
Dodano: 2014-02-12 - Szkolenia w zakresie wdrożenia nowego oprogramowania CAD3D - system NX
Dodano: 2013-12-18 - Zorganizowanie kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych, pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek oraz osób pełniących funkcję rodziny zastępczej w ramach projektu EFS szansą dla mnie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-05-13 - Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO na przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla 40 uczestników projektu: Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego.
Dodano: 2013-01-17