Przetargi.pl
przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału „0” przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi

Zespół Edukacyjny nr 4 w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 66-004 Zielona Góra, Drzonków - Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3275128, , fax. 68 3275128
  • Data zamieszczenia: 2017-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Edukacyjny nr 4 w Zielonej Górze
    Drzonków - Szkolna 2
    66-004 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3275128, , fax. 68 3275128
    REGON: 364941835
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pspdrzonkow.gminazg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału „0” przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału „0” przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi. CPV – 55.52.31.00-3 , 55.52.40.00-9 a. w ilości maksymalnie dziennie 72 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi - zupa – 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g - surówka, jarzyny – 150g - woda, kompot, napój – 200ml ilość dni żywieniowych: 76 w terminie od dnia 11 września 2017r. do 22 grudnia 2017r. z wyłączeniem dni: 01-11-2017 Usługa obejmuje przygotowywanie obiadu , dostarczenie go Zamawiającemu: Szkoła Podstawowa nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze ul. Drzonków – Szkolna 2, 66-004 Zielona Góra : - wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe b. w ilości maksymalnie dziennie: 40 obiadów dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 43 oddział Zatonie - zupa – 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g - surówka, jarzyny – 150g - woda, kompot, napój – 200ml ilość dni żywieniowych 84 w terminie od dnia 01 września 2017r do 29 grudnia 2017r. z wyłączeniem dni: 01-11-2017r., przerwa świąteczna od 25-12-2017r. do 26-12-2017r. Usługa obejmuje przygotowywanie obiadu, dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Zatonie ul. Zatonie – Zielonogórska 72, 66-004 Zielona Góra : - wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe. c. w ilości maksymalnie dziennie 97 posiłki na co składa się: I śniadanie, II śniadanie, obiad dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 43 oddział Racula - I śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne - II śniadanie: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne - zupa – 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g - surówka, jarzyny – 150g - woda, kompot, napój – 200ml ilość dni żywieniowych 84 w terminie od dnia 01 września 2017r do 29 grudnia 2017r. z wyłączeniem dni: 01-11-2017r., przerwa świąteczna od 25-12-2017r. do 26-12-2017r. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydanie posiłku składającego się z I śniadania, II śniadania oraz obiadu i dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Racula ul. Racula – Głogowska 65, 66-004 Zielona Góra : I śniadanie, II śniadanie i obiad wykonawca zapewnia: wydawanie posiłków oraz zastawę kuchenną ( talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) i wyposażenie kuchenne ( tj. lodówki, zmywarka ),osobę do obsługi wydawania posiłków, zmywania i wyparzania oraz zabezpieczania naczyń do czasu następnego posiłku zatrudnioną na umowę o pracę na czas trwania umowy dla : Miejskiego Przedszkola nr 43 w Zielonej Górze oddział Racula. d. w ilości maksymalnie dziennie: 62 posiłków na co składa się: I śniadanie, II śniadanie, obiad dla dzieci przedszkolnych oddział „0” w Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi - I śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne - II śniadanie: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne - zupa – 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g - surówka, jarzyny – 150g - woda, kompot, napój – 200ml ilość dni żywieniowych 84 w terminie od dnia 01 września 2017r do 29 grudnia 2017r. z wyłączeniem dni: 01-11-2017r., przerwa świąteczna od 25-12-2017r. do 26-12-2017r. Usługa obejmuje przygotowywanie posiłku składającego się z I śniadania, II śniadania oraz obiadu i dostarczenie go Zamawiającemu: Oddział „0” przy Szkole Podstawowej nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze ul. Drzonków – Szkolna 2, 66-004 Zielona Góra : wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe 2. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: do 5472 szt. obiadów i 16716 posiłków całodziennych ( I śniadanie, II śniadanie, obiad ). 3. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia tj. przygotowania i transportu posiłków zgodnie z: zasadami określonymi w obowiązujących przepisach a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity z Dz. U. z 2017. poz. 149, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016. poz.1154), rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia. 5. Posiłki mają być dostarczone odpowiednio: a) Szkoła Podstawowa nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze : obiad do godz. 11:00 b) Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Zatonie : obiad do godz. 12:00 c) Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Racula : I śniadanie , II śniadanie do godz. 8.30 , obiad do godz. 13:00 d) Oddział „0” przy Szkole Podstawowej nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze: I śniadanie , II śniadanie do godz. 8.15, obiad do godz. 12.30 środkiem transportu zgodnym z obowiązującymi normami higieny na koszt Wykonawcy i wniesione do pomieszczenia wydawalni posiłków. Dopuszcza się zmiany godzin wydawania posiłków przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed dniem wprowadzenia zmian. 6. Uwagi dla Wykonawcy: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm. ) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 2) Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia tj. osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. 3) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ). 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował : a. minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, b. lokalem gastronomicznym ( zakładem) , który spełnia wymagania higieniczno- sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę : 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 3.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ. 3.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ( na wezwanie ) , którego oferta została najwyżej oceniona : 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty , o których mowa w pkt 2.4.3 SIWZ , o ile Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego, 3.4. Jeżeli Wykonawca , wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w pkt 2.1 SIWZ polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach w art. 22a ustawy Pzp, a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 3.5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami , o których mowa w pkt 3.4. SIWZ , a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców . 3.6. Z treści dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt 3.1 -3.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie , iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 3.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.7.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , zgodnie z wymaganiami pkt 3.7. SIWZ. 3.9. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający, b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty, c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach