Przetargi.pl
Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla 180 dzieci ze Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Raszyn oraz dzierżawa pomieszczeń stołówki szkolnej

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla 180 dzieci ze Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Raszyn oraz dzierżawa pomieszczeń stołówki szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla 180 dzieci ze Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Raszyn do zakresu usług należy: 1. codzienne przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dla dzieci ze szkół: - Szkoła Podstawowa w Raszynie - ok. 130 dzieci, - Szkoła Podstawowa w Ładach - ok. 25 dzieci, - Szkoła Podstawowa w Sękocinie - ok. 5 dzieci, - Gimnazjum nr 1 w Raszynie - ok. 20 dzieci. Obiady przygotowywane będą w stołówce Szkoły Podstawowej w Raszynie, do pozostałych jednostek dowożone będą w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach z blachy nierdzewnej w godzinach: 11:30 - 14:30 w dniu ich przygotowania, wydawanie w jednorazowych naczyniach w szkołach: Łady, Sękocin oraz Gimnazjum nr 1 w Raszynie (koszt dowozu posiłków oraz jednorazowe naczynia wchodzą w cenę ofertową każdego posiłku). Obiady będą organizowane w czasie trwania zajęć szkolnych (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: ferii, wakacji, przerw świątecznych, wyjazdów szkolnych oraz absencji chorobowej ucznia (trwającej dłużej niż jeden dzień). Miejsce serwowania obiadów: - Szkoła Podstawowa w Raszynie, ul. Szkolna 2a - Gimnazjum nr 1 w Raszynie, ul. Unii Europejskiej 2, - Szkoła Podstawowa w Ładach, ul. Długa 49, - Szkoła Podstawowa w Sękocinie ul. Wierzbowa 5. (Dokładne godziny serwowania obiadów będą uzgodnione z dyrektorami szkół, podczas przerw pomiędzy lekcjami) 2. Posiłki przygotowywane będą zgodnie z normami żywieniowymi: - obiad dla dzieci ze szkół podstawowych - 820 kcal, - obiad dla dzieci z Gimnazjum - 900 kcal. W skład obiadu wchodzi: zupa, drugie danie oraz deser (kompot, sok lub owoc) - co najmniej cztery razy w tygodniu obiad mięsny 3. Wykonawca zobowiązany będzie jednocześnie do przygotowania i wydania ok. 70 obiadów w oferowanej cenie - dla uczniów nie objętych stałym żywieniem. Zapewnić należy możliwość serwowania tylko zupy (obiad 1 - daniowy), drugiego dania z kompotem, sokiem lub owocem (obiad 2 - daniowy) lub całego obiadu składającego się z trzech dań (obiad 3 - daniowy). 4. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania należytego porządku i czystości w wynajmowanych pomieszczeniach kuchni, stołówki w Szkole Podstawowej w Raszynie oraz w bufecie znajdującym się w Gimnazjum - zgodnie z wymogami odpowiednich służb. Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach do wydawania posiłków w Szkole Podstawowej w Ładach i Sękowinie - obciążają placówkę szkolną. Odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne obciążają Wykonawcę. Zadanie nr 2 - Dzierżawa pomieszczeń, urządzeń oraz wyposażenia stołówki przy Szkole Podstawowej w Raszynie wraz z zapleczem oraz bufetu w Gimnazjum nr 1 w Raszynie i jego zaplecza o łącznej powierzchni 660 m? - Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do dzierżawy z zapleczem zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Raszynie oraz bufet wraz z zapleczem znajdującym się w Gimnazjum nr 1 w Raszynie - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - wykaz urządzeń i wyposażenie stołówki znajdującej się w Szkole Podstawowej w Raszynie i w bufecie znajdującym się w Gimnazjum nr 1 w Raszynie - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2 Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo?spolitej Polskiej, zamiast w.w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej?sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu?szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe?go lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 6 (sześć) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegających na przygotowaniu oraz wydawaniu posiłków; w zakresie żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych tj. w szkołach, gimnazjach, przedszkolach, domach dziecka itp. (popartych stosownymi dokumentami i potwierdzającymi, że wykazane usługi, zostały wykonane z należytą starannością). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia to jest minimum: - 3 osobami posiadającymi badania lekarskie, określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach wymaganych dla osób mających styczność z żywnością, posiadających kwalifikacje w zakresie podstawowych zagadnień higieny, określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie szczegółowych wymagań kwalifikacyjnych w zakresie podstawowych zagadnień higieny dla osób zatrudnionych przy produkcji, przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi - 1 osobą pełniącą funkcję kierowcy. 5. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym środek transportu niezbędny do dostarczania posiłków, spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. 6. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające, że Wykonawca posiada środki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwota za dzierżawę pomieszczeń stołówki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach