Przetargi.pl
Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2013/2014 w terminie od 02.09.2013 r. do 27.06.2014 r.

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2013/2014 w terminie od 02.09.2013 r. do 27.06.2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych roku szkolnym 2013/2014w terminie od dnia 02.09.2013 r. do dnia 27.06.2014 r. - w dniach realizacji obowiązku szkolnego. symbol CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 2) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1. Gimnazjum Gminne w Sobótce, ul. Świdnicka 20a, 2. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sobótce, ul. Świdnicka 20, 3. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sobótce, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 19, 4. Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim, ul. Szkolna 7, 5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Świątnikach, ul. Parkowa 6, 6. Przedszkole Nr 1 w Sobótce, obiekt przy ul. Świdnickiej 49, 7. Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Rękowie, ul. Nasławicka 21. 3) Wykaz wyznaczonych przystanków stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przystanków. 4) Wykaz placówek oświatowych i ich odległości od przystanków oraz prognozowana liczba uczniów wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć w poszczególnych placówkach - stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 19.08.2013 r. otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów wraz z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, na podstawie ww. wykazu do dnia 26.08.2013 r. zobowiązany jest opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2013/2014 i dostarczyć go do Referatu Oświaty, mieszczącego się w tut. Urzędzie Miasta i Gminy, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 6) W II półroczu roku szkolnego 2013/2014 godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulec zmianie. Najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem przewozów, tj. w przerwie międzysemestralnej (ferie zimowe) Wykonawca otrzyma informację o zaistniałych zmianach w planach zajęć. W pozostałych przypadkach, wystąpienia zmian organizacyjnych w szkołach, informację o nich Wykonawca otrzyma najpóźniej w dniu ją poprzedzającym. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50 %. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii zimowych na przełomie dwóch miesięcy. 7) Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. 8) Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć jednej godziny w każdą stronę. 9) Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. 10) Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM - nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach