Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 662 31 00 , fax. 12 662 31 05
- Data zamieszczenia: 2016-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Krakowie
ul. Kronikarza Galla 25 25
30-053 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 662 31 00, fax. 12 662 31 05
REGON: 35099510900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkrakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony ZP - 04/16 na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynku szpitala SP ZOZ MSW w Krakowie od strony ul. J. Lea o zewnętrzną klatkę schodową wraz z dźwigiem szpitalnym i instalacji wew. (elektryczne, c.o., woda, kanalizacja sanitarna, wentylacja), przebudowa rozdzielni elektrycznej i wew. instalacji elektrycznej, na działce nr 454/3; przebudowa instalacji zew. (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa) i nawierzchni utwardzonych na działce 454/3; likwidacja przyłącza gazu na działce nr 454/3; obręb 3, jednostka ewid. Krowodrza, miasto Kraków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: - rozbudowa budynku Szpitala SP ZOZ MSW w Krakowie od strony ul. J. Lea o zewnętrzną sześciokondygnacyjną klatkę schodową wraz z dźwigiem szpitalnym oraz z instalacjami wewnętrznymi, - poszerzenie istniejących otworów okiennych w ścianie zewnętrznej na rzecz otworów drzwiowych, łączących budynek szpitala z dobudowywaną klatką schodową, - przebudowa rozdzielni elektrycznej, - przebudowa instalacji wewnętrznej (elektrycznej, c.o., woda, kanalizacji sanitarnej, wentylacji), - przebudowa instalacji zewnętrznej (kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej) i nawierzchni utwardzonych, - likwidacja przyłącza gazu na działce 454/3. W ramach przebudowy zmianie ulegnie układ komunikacyjny wewnątrz budynku, a także rozkład pomieszczeń parteru i piętra pierwszego w wyniku wyburzenia schodów żelbetowych w istniejącej kaplicy i wykonaniu w ich miejscu stropu. Wyburzeniu ulegną fragmenty ścian nośnych i działowych. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji. b) kompleksową obsługę archeologiczną, a tym wykonanie badań archeologicznych i sporządzenie dokumentacji archeologicznej oraz sprawozdania z nadzoru archeologicznego dobudowywanej klatki, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym naniesienie wprowadzonych nieistotnych zmian na rysunkach w formacie dwg (w przypadku zaistnienia takich zmian), d) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, e) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) organizację ruchu taką, by umożliwiła wjazd na teren SP ZOZ MSW w Krakowie i oznakowanie budowy, g) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni wokół miejsca budowy, h) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych (UDT, Straż Pożarna, PINB) i Zamawiającego, i) wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: UDT, Straż Pożarna, PINB, j) wywóz materiałów rozbiórkowych nienadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. k) składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku na wniosek Zamawiającego, l) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy i sposób realizacji zadania zawierają: a) Załącznik nr 1 do umowy tj. Projekt wykonawczy opracowany przez Projektanta, obejmujący: Tom I tj. zagospodarowanie i architektura oraz Tom II tj. branże konstrukcyjna, elektryczna i sanitarna b) Załącznik nr 2 do umowy tj. Przedmiar robót, c) Załącznik nr 3 do umowy tj. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), d) Załącznik nr 4 do umowy tj. Harmonogram rzeczowo - finansowy e) Załącznik nr 5 do umowy tj. Kopia decyzji pozwolenia na budowę nr 2471/2015. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do siwz) tych części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 4. Uwagi dla wykonawców: a) prace realizowane będą w dwóch etapach, które określono w Harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy, w okresie 2 lat, b) prace wykonywane będą w budynku czynnym, którego funkcjonowanie poza obszarem robót nie będzie ograniczane. Należy przewidzieć realizację części prac po godzinach pracy ZOZ-u, ustalenie dogodnego dla zamawiającego i wykonawcy sposobu wykonywania prac nastąpi przed rozpoczęciem prac w uzgodnieniu z zamawiającym i wykonawcą. c) w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, d) Wykonawca zapewni na swój koszt nadzór archeologiczny do robót obejmujących dobudowę klatki schodowej ze wg na lokalizację obiektu w strefie ochrony archeologicznej, e) prace wyłączeniowe i przełączeniowe muszą być zgłaszane do Działu Techniczno - Administracyjnego Zamawiającego nie później niż 14 dni przed terminem ich wykonania, f) prace wyłączeniowe i przełączeniowe mogą być wykonywane w godzinach nocnych (22:00-06:00) przy nadzorze pracowników Działu Techniczno Administracyjnego, g) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego (w szczególności, w sytuacjach związanych z ratowaniem życia) w ostatniej chwili może dojść do odwołania wcześniej ustalonych prac i ustalenie nowego terminu, h) przy montażu przewodów zasilających Tablice TBP33 i TBP 43 w rozdzielni głównej należy zapewnić ich 5-metrowy zapas w SZR. i) należy uwzględnić możliwość wystąpienia konieczności zmian prowadzenia kabli w TG1 i ułożenia ich w osobnych szynach w przypadku, gdy fizyczna przestrzeń w szafach okaże się zbyt mała. 5. Wymagany okres gwarancji. a) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru prac. Okres odpowiedzialności wykonawcy z tytułu rękojmi za wady wyniesie min. 60 miesięcy tj. 5 lat. b) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone materiały i urządzenia, w tym: dźwig osobowy wraz z instalacjami, stolarkę drzwiową, zgodnie z gwarancją producenta, nie krócej niż na okres 24 miesięcy. c) W okresie gwarancji na dźwig osobowy Wykonawca zobowiązany będzie pełnić nieodpłatny serwis gwarancyjny, przy czym czas reakcji na zgłoszenie o awarii nie może być dłuższy niż dwie godziny, a w przypadku zgłoszenia zawieszenia dźwigu z osobami nie dłużej niż godzinę. d) Wykonawca zapewni całodobowe pogotowie techniczne oraz kompletny serwis gwarancyjny przez wykwalifikowany personel techniczny, e) Wykonawca odpowiada za wady i usterki w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie czy usterce przed upływem kresu gwarancji i rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwaracji na winde
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkrakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27