Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg
- Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Al. Zwycięstwa
81-451 Gdynia, woj. pomorskie
tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
REGON: 19311273000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony w trzech częściach o wartości poniżej 221.000 euro na dostawę ,montaż mebli dla PPNT Gdynia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w budynkach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I – zakup i dostawa krzeseł do sal konferencyjnych w budynku II PPNT Gdynia; Cześć II – zakup, dostawa i montaż mebli (w tym wyposażenia meblowego) do sal konferencyjnych w budynku II PPNT Gdynia; Część III – zakup, dostawa i montaż krzeseł, mebli (w tym wyposażenia meblowego) na potrzeby działu administracji PPNT Gdynia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Część I obejmuje: dostawę krzeseł do sal konferencyjnych w budynku II PPNT Gdynia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2.Część II obejmuje: dostawę stołów składanych, wózków do przewozu złożonych stołów, stołów prelegenta, szafy rackowej, wieszaków mobilnych, mównic, montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.Część III obejmuje: dostawę biurek, szafek pomocniczych na kółkach, krzeseł biurowych, drzwiczek do regału otwartego, drzwiczek górnych do biblioteczki, montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” oraz załącznikach nr 7a, 7b,7c i 7d do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy odpowiednio dla danej części, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”. 6. Wykonawca udzieli na przedmiot umowy gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy. Dłuższy okres gwarancji będzie dodatkowo punktowany. 7. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy dla danej części przedstawić Zamawiającemu kosztorys dla zamówienia, dla którego złożył ofertę (suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu musi być równa wartości podanej w ofercie dla zamówienia). Ceny jednostkowe przedmiotu umowy określone w kosztorysie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, próbek materiałów wykończeniowych oraz propozycji wszystkich mebli w formie wizualizacji/zdjęć i opisu technicznego (zawierającego min. parametry mebli, rodzaj zastosowanego materiału, dostępnej kolorystyki itp.) zgodnie z parametrami zawartymi w niniejszym opisie. Zamawiający wymaga realizacji umowy w oparciu o zaakceptowany asortyment w ramach przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach realizacji zadania: Dostawa wyposażenia do placówek Gdańskich Domów dla Dzieci
Dodano: 2023-11-14 - Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Hostelu w Kłaninie, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”.
Dodano: 2023-08-03 - Zakup mebli i wyposażenia do lokali mieszkalnych, w tym kuchni, przeznaczonych dla rodzin ukraińskich
Dodano: 2023-05-18 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZEJ W OWIDZU
Dodano: 2023-03-22 - Wyposażenie budynku Centrum Wsparcia Rodziny w Dzierzgoniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego – z podziałem na części
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa mebli stanowiących wyposażenie biurowe i medyczne w pomieszczeniach budynku nr 9, nr 4 oraz dla Ośrodka Badań Klinicznych Wczesnych Faz w bud CMN
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej w budynku kultury pod nazwą „Kamienica Sztuki w Wejherowie”
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa mebli IV dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana
Dodano: 2022-10-06