Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony w trzech częściach o wartości poniżej 221.000 euro na dostawę ,montaż mebli dla PPNT Gdynia.

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
    Al. Zwycięstwa
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony w trzech częściach o wartości poniżej 221.000 euro na dostawę ,montaż mebli dla PPNT Gdynia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w budynkach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I – zakup i dostawa krzeseł do sal konferencyjnych w budynku II PPNT Gdynia; Cześć II – zakup, dostawa i montaż mebli (w tym wyposażenia meblowego) do sal konferencyjnych w budynku II PPNT Gdynia; Część III – zakup, dostawa i montaż krzeseł, mebli (w tym wyposażenia meblowego) na potrzeby działu administracji PPNT Gdynia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Część I obejmuje: dostawę krzeseł do sal konferencyjnych w budynku II PPNT Gdynia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2.Część II obejmuje: dostawę stołów składanych, wózków do przewozu złożonych stołów, stołów prelegenta, szafy rackowej, wieszaków mobilnych, mównic, montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.Część III obejmuje: dostawę biurek, szafek pomocniczych na kółkach, krzeseł biurowych, drzwiczek do regału otwartego, drzwiczek górnych do biblioteczki, montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” oraz załącznikach nr 7a, 7b,7c i 7d do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy odpowiednio dla danej części, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”. 6. Wykonawca udzieli na przedmiot umowy gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy. Dłuższy okres gwarancji będzie dodatkowo punktowany. 7. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy dla danej części przedstawić Zamawiającemu kosztorys dla zamówienia, dla którego złożył ofertę (suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu musi być równa wartości podanej w ofercie dla zamówienia). Ceny jednostkowe przedmiotu umowy określone w kosztorysie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, próbek materiałów wykończeniowych oraz propozycji wszystkich mebli w formie wizualizacji/zdjęć i opisu technicznego (zawierającego min. parametry mebli, rodzaj zastosowanego materiału, dostępnej kolorystyki itp.) zgodnie z parametrami zawartymi w niniejszym opisie. Zamawiający wymaga realizacji umowy w oparciu o zaakceptowany asortyment w ramach przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach