Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, Szosa Zambrowska 1/27
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2156949 , fax. 086 2156950
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2156949, fax. 086 2156950
REGON: 45066562700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl./bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup węgla dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 210 ton węgla kostka: wartość opałowa 25.000 - 27.000 kJ, zawartości popiołu do 8 %, siarki 0,8-1,0% z dowozem - w czasie trwania umowy -do poszczególnych n/w jednostek organizacyjnych Zamawiającego; ? GLR Rogienice, ? ZGLR Śniadowo, ? ZGLR Miastkowo, ? ZGLR w Piątnicy, ? GLR Szczepankowo, ? GLR Przytuły , ? GLR Gać . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - oświadczenie. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 w/ w prawa -- oświadczenie . 3. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia tych warunków wg formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do przetargu należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku dwukrotnie wyższej ceny oferty od kapitału zakładowego spółki z o.o., wykonawca winien załączyć uchwałę wspólników lub umowę spółki upoważniającą wykonawcę do zaciągania zobowiązań w imieniu spółki w określonej kwocie. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków określonych art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego do celów grzewczych do GZ (SOI) w rejonie działania 25 WOG w Białymstoku z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa miału węglowego energetycznego wraz z transportem i rozładunkiem dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku
Dodano: 2016-06-09 - zakup i dostawa węgla kamiennego na sezon grzewczy 2016/2017 do kotłowni Zespołu Szkół z d. n. j. b. im. Ziemi Orlańskiej w Orli
Dodano: 2016-06-07 - DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa 300 ton kostki węgla kamiennego o wartości opałowej 24-28 MJ/kg w sezonie grzewczym 2016-2017
Dodano: 2016-04-01 - dostawa węgla kamiennego- kostki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2016-01-12 - dostawa węgla: groszek w ilości 380 ton o wartości opałowej co najmniej 21000kJ/kg , loco Marianowo
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa węgla kamiennego na potrzeby Gminy Zabłudów w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa miału węglowego energetycznego wraz z transportem i rozładunkiem dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa węgla dla Urzędu Miasta w Brańsku na okres grzewczy 2015/2016
Dodano: 2015-12-14