Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany ślusarki okiennej i drzwiowej stalowej na ślusarkę okienną i drzwiową aluminiową w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Łukaszówki 4A w Zakopanem.

Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Żeromskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Ul. Łukaszówki 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 206 64 38 , fax. 18 206 64 38
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Żeromskiego w Zakopanem
    Ul. Łukaszówki 4a 4a
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 206 64 38, fax. 18 206 64 38
    REGON: 00028444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany ślusarki okiennej i drzwiowej stalowej na ślusarkę okienną i drzwiową aluminiową w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Łukaszówki 4A w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany ślusarki okiennej i drzwiowej stalowej na ślusarkę okienną i drzwiową aluminiową w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Łukaszówki 4A w Zakopanem. Zakres robót obejmuje min.: 1.Wymianę ślusarki okiennej stalowej na aluminiową Demontaż zewnętrznej ślusarki stalowej tzw. witryn szklonej na listwy. Montaż zewnętrznej ślusarki aluminiowej szklonej panelami dwuszybowymi na uszczelki. 2.Wymianę drzwi stalowych Demontaż istniejących drzwi stalowych. Montaż drzwi aluminiowych- zamknięcie na zamek z klamką. 3.Wymianę stolarki okiennej drewnianej na aluminiową Demontaż stolarki okiennej drewnianej. Montaż zewnętrznej ślusarki aluminiowej szklonej panelami dwuszybowymi na uszczelki. 4.Remont tynków zewnętrznych i wewnętrznych Uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych rodzaj III po wykuciach ślusarki stalowej. 5.Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych Naprawa ościeży płytami gipsowo-kartonowymi grub. 12,5mm. Uzupełnienie obłożenia płytami gipsowo-kartonowymi elementów ścian. 6.Malowanie tynków i płyt gipsowo - kartonowych Malowanie uzupełnień tynków wewnętrznych i zewnętrznych farbą emulsyjną dwukrotnie. Malowanie uzupełnień płyt gipsowo - kartonowych farbą emulsyjną dwukrotnie. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także miedzy innymi: - wykonanie zamówienia zgodnie z przedmiarem i specyfikacją techniczną i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ, - wykonanie robót towarzyszących takich jak: zabezpieczenie terenu robót itp. - zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia odkrytych części obiektu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (opady, silny wiatr, itp.), - doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, wywozu i zlecenia utylizacji wszystkich materiałów odpadowych na własny koszt oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, - zabezpieczenie dojścia do posesji użytkownikom obiektu. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane liczonej od daty odbioru końcowego robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz, na który składa się: - STWiOR (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) - przedmiar robót Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania zostały podane konkretne marki lub nazwy własne producenta należy je traktować jako przykładowe Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w STWiOR pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymaganeprzepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. W przypadkuzaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych, ciężarudowodnienia równoważności zaproponowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku jest on zobowiązany w swojej ofercie wyraźnie zaznaczyć, że proponujerozwiązanie równoważne oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające tą równoważność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.zakopane.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach