Starostwo Powiatowe w Wolsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. 5 Stycznia 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 068 3845643 , fax. 068 3843538
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 5 5
64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. 068 3845643, fax. 068 3843538 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na: udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 041 041 złotych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa bankowa, polegająca na udzieleniu przez Bank kredytu w wysokości 4 041 041 zł (słownie: cztery miliony czterdzieści jeden tysięcy czterdzieści jeden złotych) na : 1.Sfinansowanie inwestycji zapisanych Wieloletnim Planie Inwestycyjnym w kwocie 3 504 441,00 zł 2.Dotację dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w kwocie 250 000,00 zł 3.Pomoc finansową dla Gmin na wydatki majątkowe w kwocie 286 600,00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawcy. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełniana podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 4. Aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, właściwego według miejsca siedziby Wykonawcy o niezaleganiu z płatnościami z tytułu podatków (lub zaświadczenie, że podatnik uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, (lub zaświadczenie, że podatnik uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu opłat podatkowych. 6. Projekt umowy wraz z harmonogramem spłat. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Zamawiający przypomina o konieczności podpisania oferty oraz wymienionych powyżej dokumentów, w tym oświadczeń przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. § 2. Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust.3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu w wysokości 150 000,00 zł dla Gminy Chrzypsko Wielkie
Dodano: 2013-10-16 - ZP.PN. 07.13 Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego na finansowanie wydatków majątkowych w 2013r.
Dodano: 2013-05-21 - Usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego dla Gminy Gniezno.
Dodano: 2013-03-04 - NA UDZIELENIE KREDYTU W WYSOKOŚCI 550.000,00 PLN DLA GMINY CHRZYPSKO WIELKIE
Dodano: 2012-08-07 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego.
Dodano: 2012-04-11 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO w kwocie 1.528.000,00 zł (jeden milion pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy Lwówek na 2011r.
Dodano: 2011-10-27 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 122.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont świetlic wiejskich w gminie Perzów wraz z utworzeniem miejsc do grillowania
Dodano: 2011-09-13 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 200.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa drogi gminnej nr G866742 w miejscowości Trębaczów dojazd do gruntów rolnych
Dodano: 2011-08-19 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego przeznaczonego na sfinansowanie zadań pn. - Modernizacja oczyszczalni ścieków dla miasta i gminy Trzemeszno część biologiczna - II etap - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Rudki - Brzozówiec - oraz modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Kruchowo - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w m. Lubiń - Cytrynowo - Bystrzyca
Dodano: 2011-07-21 - ZP.PN. 14/11 Udzielenie kredytu inwestycyjnego.
Dodano: 2011-07-08