Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Rozbudowę i nadbudowę budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4552979 , fax. 077 4552979 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2009-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego
    ul. Głogowska 27 27
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4552979, fax. 077 4552979 wew. 30
    REGON: 00019671800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodip.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Rozbudowę i nadbudowę budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i nadbudowa budynku wraz z przebudową zaplecza techniczno - magazynowego na pracownie dydaktyczne Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu ul. Głogowska 27 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Uszczegółowienie przedmiotu zmówienia załącznik nr 1 do siwz - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 do siwz - Dokumentacja projektowa załącznik nr 3 do siwz - Przedmiar robót załącznik nr 4 do siwz CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne. 3. Zamawiający posiada decyzję Prezydenta Miasta Opola Nr 13/09 z dnia 12.01.2009r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 4. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do siwz. 5. Ilekroć dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna przewidują wykorzystanie urządzeń o określonym pochodzeniu, znaku towarowym lub patencie - rozumie się przez to także urządzenia równoważne. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Inwestora Zastępczego, który sporządzi stosowną opinię. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie informacji o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego robót, oraz dodatkowo 3 miesiące rękojmi. 8. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Działanie 05.01.00 Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 3 000 000 PLN (brutto) oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się zamówienie obejmujące przebudowę , rozbudowę lub wykonanie budynku o kubaturze minimum 8000 m3 w uzbrojeniu technicznym szczególnie w zakresie instalacji słaboprądowych oraz wentylacji. 4. Dysponują lub będą dysponować zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: a) kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającym doświadczenie przy realizacji minimum trzech podobnego typu obiektów. b) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym doświadczenie przy realizacji obiektu w zakresie instalacji wentylacji i klimatyzacji. c) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym doświadczenie przy realizacji obiektu w zakresie instalacji słaboprądowych struktura. Kierownicy ci muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz muszą być zrzeszeni w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 700 000 PLN 6. Posiadają ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 5 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 6 do siwz. 4. Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie poszczególnych specjalności, występujących przy wykonywaniu inwestycji), sporządzony wg załącznika 7 do siwz. 6. Uprawnienia budowlane kierowników budowy, wg wymagań zamawiającego a dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995r. odpowiednio decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o którym mowa w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 7.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w pkt 7.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wodip.opole.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach