Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W KM 6+200 W MIEJSCOWOŚCI NASIEDLE

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W KM 6+200 W MIEJSCOWOŚCI NASIEDLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przepustu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 419 w km 6 + 200 w m. Nasiedle. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.22.11.11-3 - roboty budowlane w zakresie mostów drogowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie roboty związane z przebudową przepustu zgodnie z dokumentacją techniczną poprzez całkowitą rozbiórkę przepustu, zastosowanie rury żelbetowej i budowę nowych żelbetowych ścianek czołowych w tym między innymi: a) wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu, b) roboty rozbiórkowe (nawierzchni, przepustu), c) wykonanie ścianek szczelnych oraz mikropali, d) wykonanie ław fundamentowych oraz płyty żelbetowej, e) montaż rury żelbetowej o średnicy 1200 mm, f) wykonanie żelbetowych ścianek czołowych, g) wykonanie nawierzchni, h) montaż bariero - poręczy typ III - sztywny, i) montaż barier energochłonnych SP-06/D/2, j) umocnienie dna i skarp cieku. 3. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: a) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego, c) geodezyjnego operatu powykonawczego, d) opracowania programu zapewnienia jakości (PZJ), e) wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót, f) wykonania innych prac określonych w specyfikacjach technicznych. Koszt powyższych opracowań poniesie wykonawca. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał minimum trzy budowy lub przebudowy obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, przepustów). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku kierownika budowy mostów, posiadającą uprawnienia budowlane stosowne do rodzaju robót i doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy mostów na minimum trzech budowach lub przebudowach obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, przepustów) oraz zrzeszoną we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jej udostępnienia - minimum 1 osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach