Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych: Kanał Grodziec, Żydówka, Prószkówka, Kanał Winów - Folwark, Malina, Bródek, Dożyna, Cienka, Przepompownia Żelazna

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4425742 , fax. 077 4425726
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4425742, fax. 077 4425726
    REGON: 00010051700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych: Kanał Grodziec, Żydówka, Prószkówka, Kanał Winów - Folwark, Malina, Bródek, Dożyna, Cienka, Przepompownia Żelazna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kanał Grodziec - 2 868 km, 2. Żydówka - 3,036 km 3. Prószkówka - 2,0 km 4. Kanał Winów - Folwark - 3,43 km 5. Malina - 1,1 km + oprysk 6. Bródek - 5,35 km + oprysk 7. Dożyna - 4,72 km + oprysk 8. Cienka - 1,0 km + oprysk 9. Przepompownia Żelazna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - działalność gospodarcza w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Spełniają warunki dodatkowe: 1) Wykonawca winien wykazać się wykonaniem przynajmniej 1 zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu w ciągu ostatnich pięciu lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach