Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych: rzeka Sowczycki

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4425742 , fax. 077 4425726
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4425742, fax. 077 4425726
    REGON: 00010051700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych: rzeka Sowczycki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykoszenie skarp cieku z wygrabieniem, porost gęsty twardy. km 0+000-5+256, mb- 5 256, m?- 31 536, R - (1,3 + 0,4) = 1,7/100 m?; 2. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków średniej gęstości, Km 0+000 - 5+256, ha - 0,25; 3. Mechaniczne odmulenie dna cieku, koparką podsiębierną o poj. nacz. rob. 0,40m?, na odkład gr. kat. III, Km 0+000 - 0+812, mb - 812, m?- 487,20; Km 1+185 - 2+600, mb - 1 415, m? - 616,74; Razem m? - 1 103,94; S=6,15/100 m?; 4. Mechaniczne odmulenie dna cieku , koparką podsiębierną o poj. nacz. rob. 0.25 m?, na odkład, gr. kat. III, Km 3+966 - 5+256, mb- 1 290 m? - 387,00; S=9,84/100 m?; 5.Usuwanie kożucha roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) przy zarośnięciu lustra wody do 60% Km 0+812 - 1+185 i 2+600 - 3+966, m?- 1555,20 R=10,30/100m?; 6.Mechaniczne rozplantowanie urobku spycharką 55 kW, warstwą 20 cm, leżącego na odkładzie, gr. kat . III, km 0+000 - 0+812, 1+185-2+600, 3+966-5+256, m?- 1 490,94; S=2,60/100 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają wymogi wynikające z art. 26 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1/ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - działalność gospodarcza w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (nie dotyczy wykonawców wykonujących prace w Wojewódzkim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Oleśnie w okresie ostatnich trzech lat). Spełnia warunki dodatkowe: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem przynajmniej 1 zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu i koszcie w ciągu ostatnich pięciu lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach