Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie kursu Opiekun osób starszych, szkolenia językowego oraz zajęć praktycznych.

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-356 Olsztyn, ul. Jagiellońska 91
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5357684 , fax. 089 5357684
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
    ul. Jagiellońska 91 91
    10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5357684, fax. 089 5357684
    REGON: 51965302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-modr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie kursu Opiekun osób starszych, szkolenia językowego oraz zajęć praktycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Opiekun osób starszych, szkolenia językowego oraz zajęć praktycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Grupa docelową projektu jest 49 osób - mieszkańców 6 powiatów subregionu ełckiego - rolników w rozumieniu ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. (Dz. U. z 1991 r. Nr 7 poz. 24 z późn. zm.). 1) Kurs Opiekun osób starszych - 3 grupy x 100 godzin (300 godzin) 2) Szkolenie językowe - 3 grupy x 80 godzin (240 godzin) język angielski/język niemiecki. Grupa I i III - język angielski Grupa II - język niemiecki 3) Zajęcia praktyczne- 49 osób (40 godzin na 1 uczestnika czyli 5 dni x 8 godz.) w grupach nie większych niż 5-osobowe. Zajęcia powinny być przeprowadzone w ośrodkach opieki społecznej lub instytucjach zajmujących się opieką osób starszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców spełniał wymagania, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ; 3) spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy: 1) podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24. ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu; 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania; 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 6) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale IV pkt. 1 ust. 1 niniejszego SIWZ, wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ 3) Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) W celu weryfikacji warunku określonego w Rozdz.. IV pkt. 1 ust. 1 lit. a: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji instytucji szkoleniowych prowadzonej przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Urząd Pracy. 6) W celu weryfikacji warunku określonego w Rozdz.. IV pkt. 1 ust. 1 lit. b: wykaz osób które będą wykonywały zamówienie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności, uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia - każda z osób kadry dydaktycznej składa dokumenty CV zawierające co najmniej powyższe informacje. 7) Certyfikat jakości usług obejmujący swym zakresem przedmiot zamówienia. 8) Upoważnienie do podpisania oferty - jeżeli jest konieczne oraz pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: miejsce szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.w-modr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach