Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie ogłasza przetarg
- Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4231036 , fax. 087 4254456
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
Aleja Wczasów 4 4
12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4231036, fax. 087 4254456
REGON: 00053082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rucianem-Nidzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia; b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami; c) posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1 (oryginał); b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2; c) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 3 (oryginał). W przypadku ubiegania się o w/w zamówienie przez więcej niż jednego Wykonawcę, każdy z tych Wykonawców powinien złożyć odrębne oświadczenie. d) Upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - w razie takiej konieczności lub przy ofertach wspólnych pełnomocnictwo. e)Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). f) Doświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 5 - informacja o wykonanej przez Wykonawcę co najmniej 1 dostawie średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 o wartości zbliżonej do ceny ofertowej (+/- 20%), o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres dotychczasowej działalności, a także dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w w/w załączniku zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wystarczy wykazać doświadczenie jednego z nich; g)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ruciane-nida.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg IV
Dodano: 2015-11-05 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg III
Dodano: 2015-10-28 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OSP JEGLIA
Dodano: 2015-10-14 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg II
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej z przeznaczeniem dla jednostki przeciwpożarowej Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu.
Dodano: 2015-10-02 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 - terenowego, typ GBA 2,5/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu
Dodano: 2015-09-04 - ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP W KRZEMIENIEWIE
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-05