Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Urząd Gminy Jeziora Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-324 Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3187220 , fax. 052 3187440
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jeziora Wielkie
    Jeziora Wielkie 36 36
    88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3187220, fax. 052 3187440
    REGON: 00053703600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. 2. Zakres rzeczowy robót - pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją: 1) Rozbudowa i remont bazy lokalowej Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich obejmuje: a) Roboty remontowe dachu b) Roboty zewnętrzne - elewacja (stolarka okienna, drzwiowa, remont wejścia do budynku) c) Roboty remontowe wewnętrzne d) Dobudowanie nowej części budynku i wejścia 2) Remont obiektu zaplecza turystycznego Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Przyjezierzu obejmuje: a) Wymianę pokrycia dachowego b) Instalację elektryczną c) Stolarkę okienną i drzwiową d) Ścianki działowe, tynki, okładziny wewnętrzne, roboty malarskie wewnętrzne e) Podłoża, posadzki, podłogi f) Elewację
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a) wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 3) wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych. 5) potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa (należy załączyć dokumenty potwierdzające przynależność do Izby). 3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do specyfikacji 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), wg załącznika nr 2 do specyfikacji, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), d) wykazu ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonego im zadania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. Uwaga: Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach