Gmina Mogilno ogłasza przetarg
- Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3185520 , fax. 052 3152693
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
ul. Narutowicza 1 1
88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3185520, fax. 052 3152693
REGON: 09235084300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa alejek spacerowych w Parku Miejskim w Mogilnie, która realizowana jest w ramach podniesienia atrakcyjności turystycznej miasta Mogilna poprzez jego rewitalizację, na terenie działek o nr: 345, 358, 357 i 1164, położonych w przy Alejach Niepodległości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia. Przebudowa alejek spacerowych w Parku Miejskim w Mogilnie, która realizowana jest w ramach podniesienia atrakcyjności turystycznej miasta Mogilna poprzez jego rewitalizację, na terenie działek o nr: 345, 358, 357 i 1164, położonych w przy Alejach Niepodległości. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane i inne prace w zakresie: a) regulacja przebiegu alejki z wykorzystaniem jako drogi dojazdowej - pożarowej szerokości 3,50 m zakończona placem manewrowym - parkingiem 40x20m, która obejmuje wykonanie: - Wycinki drzew pod plac manewrowy w ilości 17 sztuk o średnicy 25-35cm ( 3 szt. - wierzba i 14 szt. - tuja), - Rozbiórkę obrzeża betonowego z wywozem, - Rozbiórkę chodnika z polbruku przy ul. Hallera, - Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi i plac parkingowy gł. 0,40 m z wywozem ziemi, - Ustawienie obrzeża betonowego 8x25x100 na ławie betonowej, - Wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm z piasku, - Wykonanie warstwy podbudowy gr. 15cm z betonu B - 10, - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.4cm, - Uzupełnienie poboczy humusem gr.10cm i obsianie trawą obustronnie na szerokości 1,00m. b) przebudowa alejek spacerowych od nr 1 - nr 13 (numeracja zastosowana w projekcie), szerokości 2,00m;2,50m;3,00m i 5,00m, która obejmuje wykonanie: - Rozbiórki obrzeża betonowego 6x20x100 z wywozem, - Wykonanie koryta gł.0,25m z wywozem ziemi, - Ustawienie obrzeża betonowego 8x25x100 na ławie betonowej, - Wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm z piasku, - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowa gr.5cm, - Uzupełnienie poboczy humusem gr.10cm obustronnie i obsianie trawą. c) likwidacja alejek gruntowych , która obejmuje wykonanie rozbiórki obrzeża, wykorytowanie na głębokość 10cm i uzupełnienie wykopu humusem i obsianie trawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 - Przedmiar robót. Zamawiający przedstawi prawomocne zezwolenie na wycinkę drzew w dniu podpisania umowy. Miejsce wykonania zamówienia: Park Miejski w Mogilnie - teren, na którym będą realizowane roboty budowlane i pozostałe pracy obejmuje działki o nr: 345, 358, 357 i 1164 przy Alejach Niepodległości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną tj. remont, modernizację chodnika, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje lub protokoły odbioru) - załącznik nr 4 do SIWZ 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Do niniejszego postępowania mogą przystąpić Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 6.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty. 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej tj. remont, modernizacja chodnika, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub protokoły odbioru) - załącznik nr 4 do SIWZ b)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt2 ustawy; c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty załączone do oferty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 6.1, 6.2 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę do reprezentowania go w sprawach zobowiązań majątkowych, pozostałe dokumenty w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mogilno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1721C w m. Sierakowo w zakresie wykonania chodnika
Dodano: 2016-07-08 - Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1921C Paterek-Łankowiczki budowa ciągu pieszo-rowerowego
Dodano: 2016-06-20 - Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka - etap VI
Dodano: 2016-04-15 - Budowa chodnika wzdłuż ulicy Pakoskiej w Barcinie oraz przebudowa linii napowietrznej na kablową i demontaż linii napowietrznej w Barcinie
Dodano: 2015-06-30 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PARKINGU LEŚNEGO W RAMACH PROGRAMU AUL WRAZ ZE ŚCIEŻKAMI PIESZYMI STREFY REKREACJI WYPOCZYNKOWEJ I AKTYWNEJ. MONTAŻ URZĄDZEŃ REKREACYJNYCH ZGODNIE ZPROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
Dodano: 2014-09-05 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PARKINGU LEŚNEGO W RAMACH PROGRAMU AUL WRAZ ZE ŚCIEŻKAMI PIESZYMI STREFY REKREACJI WYPOCZYNKOWEJ I AKTYWNEJ. MONTAŻ URZĄDZEŃ REKREACYJNYCH ZGODNIE ZPROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
Dodano: 2014-08-13 - Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r. III
Dodano: 2014-08-13 - Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r
Dodano: 2014-07-11 - Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r.
Dodano: 2014-06-12 - Budowa szlaku turystycznego wraz z punktem widokowym w miejscowości Radziki Duże, gmina Wąpielsk
Dodano: 2014-06-04