Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Łasin

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4665043 , fax. 056 4665046
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4665043, fax. 056 4665046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Łasin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Łasin winna obejmować: 1. Otwarcie 24 rachunków bankowych: 1) Środowiskowy Dom Samopomocy: a) Rachunek podstawowy, b) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 2) Przedszkole: a) Rachunek podstawowy, b) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 3) Urząd Miasta i Gminy Łasin - Oświata: a) Rachunek podstawowy, b) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4) Urząd Miasta i Gminy Łasin: a) Budżet, b) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, c) Depozyty, d) Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa, e) Gminny Fundusz Ochrony Środowiska, f) Przebudowa drogi Łasin - Szonowo, g) Kształcenie młodocianych pracowników, h) Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, 5) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie: a) Rachunek podstawowy, b) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, c) Uczeń na wsi, d) Fundusz alimentacyjny, e) Pomysł na aktywność, f) Pomysł na aktywność - wkład własny, 6) Zakład Gospodarki Komunalnej: a) Rachunek podstawowy, b) Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa, c) Depozyty, d) Fundusz Świadczeń Socjalnych. 2. Prowadzenie w)w rachunków bankowych. 3. Przelewy na konto do innych banków. 4. Przelewy na konto w banku obsługującym. 5. Program do automatycznej (internetowej) obsługi klienta - instalacja i szkolenie w siedzibach: Urzędu i 4 jednostkach organizacyjnych Miasta i Gminy Łasin: a)Urząd Miasta i Gminy Łasin, b)Środowiskowy Dom Samopomocy, c)Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, d)Przedszkole Miejskie, e)Zakład Gospodarki Komunalnej. 6. Wpłaty gotówkowe na konto w banku obsługującym. 7. Wypłaty gotówkowe świadczeń rodzinnych oraz z pomocy społecznej w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 8. Wydanie książeczki czekowej. 9. Wypłaty czeków gotówkowych. 10. Udzielanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym. 11. Wydawanie dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami w formie papierowej. 12. Otwieranie dodatkowych rachunków bankowych na żądanie Zamawiającego. 13. Dodatkowe wymagane warunki obsługi: a) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku, b) zainstalowanie w siedzibie Urzędu i 4 jednostkach organizacyjnych Miasta i Gminy Łasin w terminie 1 m-ca od zawarcia umowy programu do automatycznej (internetowej) obsługi klienta, c) prowadzenie lub utworzenie w terminie 1 m-ca od zawarcia umowy punktu obsługi klienta na terenie miasta Łasin, w którym będą dokonywane operacje gotówkowe (w tym wypłaty świadczeń rodzinnych oraz z pomocy społecznej) i bezgotówkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 4. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V SIWZ. b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wynikające z SIWZ 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach