Przetargi.pl
odnowy dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego ziemskiego

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5835422 , fax. 052 5835452
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3/428 1-3/428
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5835422, fax. 052 5835452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odnowy dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego ziemskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: - powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami kamiennymi twardymi (frakcja 5-8 mm) wraz z oczyszczeniem mechanicznym istniejącej nawierzchni jezdni. - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami kamiennymi twardymi (frakcja 5-8mm, 8-11mm) wraz z oczyszczeniem mechanicznym istniejącej nawierzchni jezdni. Zadanie II: - nakładka bitumiczna (w-wa wiążąca - min. grubość 3 cm) z oczyszczeniem istniejącej nawierzchni i spryskaniem asfaltem lub emulsją asfaltową w ilości 0,4 - 0,5 kg/m2, - nakładka bitumiczna (w-wa ścieralna - min. grubość 3 cm) z oczyszczeniem istniejącej nawierzchni i spryskaniem asfaltem lub emulsją asfaltową w ilości 0,4 - 0,5 kg/m2. - nakładka bitumiczna (w-wa ścieralna - min. grubość 4 cm) z oczyszczeniem istniejącej nawierzchni i spryskaniem asfaltem lub emulsją asfaltową w ilości 0,4 - 0,5 kg/m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I - 6.000 zł Zadanie II - 14.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie z art. 24 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie kompletności złożonych wraz z ofertą wymienionych w SIWZ załączników, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego - wykaz prac z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru oraz załączenie dokumentów (conajmniej 5 na łączną kwotę 700.000zł dla każdego z zadań) potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie; 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, dla każdego z zadań: - kierownik robót - 1 osoba, członek PIIB /załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi kierownika robót drogowych, kserokopia dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB/, - 4 pracowników fizycznych posiadających doświadczenie w pracy w branży drogowej minimum 2 lata, wymaga się aby 2 osoby posiadały aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym; 5. Wyposażenie techniczne - wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Wymagane dla Zadania I - co najmniej jeden zestaw: rozsypywacz grysów, skrapiarka, walec ogumiony, ładowarka, środek transportowy do grysów, środek transportowy do emulsji asfaltowej, zamiatarka lub inne urządzenie do zbierania grysu. Wymagane dla Zadania II - co najmniej jedna rozkładarka mas bitumicznych, Wytwórnia Mas Bitumicznych lub w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje WMB bądź warunek dotyczący czasu transportu mieszanki nie jest spełniony, należy załączyć dokument potwierdzający zapewnienie dostaw mieszanki mineralno-asfaltowej przy jednoczesnym spełnieniu wymogu czasu transportu mieszanki od załadunku do wbudowania (tj. 2 godziny). 6. Oświadczenie, że nie później niż na dzień składania oferty: - wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach