Jednostka Wojskowa Nr 1523 ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Dworcowa 56
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3596200, 3596202, 3596209 , fax. 052 3596234
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1523
ul. Dworcowa 56 56
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3596200, 3596202, 3596209, fax. 052 3596234
REGON: 09008565000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
007 Systemy Alarmowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja systemów alarmowych jeden raz na kwartał i ich awaryjna naprawa O wartości nie przekraczającej wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w art. 11ust.8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonego zamówienia i spełniają warunki określone w art.22 pzp b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a oraz dysponują potencjałem technicznym dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art.24 pzp e) Wyrażą zgodę na okres płatności do 30 dni. f) Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie jak pkt 5 g) Podjęcie działań w czasie 4 godzin od zgłoszenia awarii systemu alarmowego i ich naprawa w czasie 48 godzin. h. Zapewnienie gwarancji na wymieniane urządzenia do 3 lat. Pkt od a do d - wykonawca składa oświadczenie załączone do SIWZ, pkt e do h Wykonawca składa oświadczenie na każdy z pkt
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacie składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz osób i pracowników, które będą wykonywać przeglądy konserwacyjne, lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ; e) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f) ważną koncesje wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie instalacji urządzeń alarmowych g) dokumenty potwierdzające posiadanie kancelarii tajnej i zatrudnienie pełnomocnika ochrony. h) dokumenty potwierdzające przez pracowników poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez stosowne służby ochrony państwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych do klauzuli tajne co najmniej dwóch konserwatorów do prac w pomieszczeniach specjalnych pozostali poufne, i) dokumenty potwierdzające że firma zatrudnia instalatorów i projektantów systemów alarmowych o uprawnieniach klasy S.A.-4 j) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia, k) świadectwo o przeszkoleniu i autoryzacji pracowników wydane przez firmy, z których to urządzenia sa zainstalowane w S.A: - TAP Systemy alarmowe - AAT Trading Company - Ademco - Alarmcom - Aritech - Bosch Security Systems . Dokumenty potwierdzone za zgodność.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena rbg przy realizacji napraw awaryjnych brutto wraz z dojazdami powyżej 5 rbg
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2pk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych dla oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6 oraz dla systemu AGFA CR, Drystar i robotów CD.
Dodano: 2015-12-02 - KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - SPRAWA NR 120/2015
Dodano: 2015-10-30 - Usługa serwisu pogwarancyjnego pośredniego cyfrowego systemu obrazowania
Dodano: 2015-03-18 - Świadczenie usług serwisowych: systemu radiologii cyfrowej AGFA i systemu AGFA IMPAX 6.x.
Dodano: 2014-12-04 - Świadczenie usług serwisowych: systemu radiologii cyfrowej AGFA i systemu AGFA IMPAX 6.x.
Dodano: 2014-11-17 - KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - sprawa nr 119/2014
Dodano: 2014-11-07 - KONSERWACJA I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH - sprawa Nr 107/2013
Dodano: 2013-12-05 - Konserwacja i naprawy awaryjne systemów alarmowych w jednostkach wojskowych znajdujacych sie na zaopatrzeniu 12 WOG.
Dodano: 2013-02-27 - KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA ZAOPATRZENIU 12 WOG. Numer referencyjny P/11/IW/13
Dodano: 2013-01-17 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI I NAPRAWY SYSTEMÓW ALARMOWYCH W ROKU 2013 - sprawa nr 130/2012
Dodano: 2012-12-20