Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych dla oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6 oraz dla systemu AGFA CR, Drystar i robotów CD.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6101682
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6101510, fax. 56 6101682
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych dla oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6 oraz dla systemu AGFA CR, Drystar i robotów CD.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych dla oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6 oraz dla systemu AGFA CR, Drystar i robotów CD. 2. Usługi serwisowe obejmować będą sprzęt i oprogramowanie zlokalizowane w Szpitalu Wielospecjalistycznym przy ul. Św. Józefa 53-59 i Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 oraz w Szpitalu Obserwacyjno-Zakaźnym przy ul. Krasińskiego 4/4a - wykaz sprzętu i oprogramowania określa Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Wymagane terminy przeglądów konserwacyjnych dla objętego serwisem sprzętu i oprogramowania: - maj i listopad 2016 r. Każdy termin przeglądu winien być ostatecznie potwierdzony przez obie Strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem. 4. W zakres opieki serwisowej dla systemu AGFA IMPAX 6 wchodzą następujące elementy: 4.1 Regularna, prewencyjna kontrola poprawności działania Systemu AGFA IMPAX poprzez kontrolę zdarzeń (logów), mająca na celu zapobieganie powstawaniu awarii Systemu AGFA IMPAX poprzez uruchomienie wersji podstawowej systemu GRIP (Global Remote Incident Prevention). GRIP służy do automatycznego zdalnego monitorowania najważniejszych elementów sprzętowych i oprogramowania IMPAX 6 oraz proaktywnego powiadamiania serwisu o potencjalnych problemach w celu ich jak najszybszego rozwiązania, a tym samym minimalizacji ich wpływu na komfort pracy użytkowników. 4.2 Wykonywanie przeglądów okresowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX zgodnie z zaleceniami producenta w ilości 2 w okresie 12 miesięcy (wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem, co 6 miesięcy). Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego wydany zostanie stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis AGFA. 4.3 Koszt robocizny związany z usuwaniem awarii / problemu / usterki oraz działaniami prewencyjnymi dla Systemu AGFA IMPAX. 4.4 Koszt dojazdu w przypadku konieczności wykonania interwencji serwisowej w miejscu instalacji Systemu AGFA IMPAX. 4.5 Świadczenie opieki serwisowej dla Systemu AGFA od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy przy czym dla zgłoszeń dokonanych po godz. 15:00 czas reakcji serwisu liczony będzie od godz. 08:00 następnego dnia roboczego. 4.6 Gwarantowany Czas Reakcji serwisu od momentu zgłoszenia w zależności od rodzaju zdarzenia serwisowego przy czym, jeśli zgłoszenie następuje po godz. 15:00, Czas Reakcji jest liczony od godz. 8:00 następnego dnia roboczego. - AWARIA - gwarantowany Czas Reakcji wynosi do 2 godzin (kontakt telefoniczny lub rozpoczęcie naprawy zdalnej) od momentu zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA, Czas Naprawy w przypadku oprogramowania wynosi do 48 godzin, Czas Naprawy w przypadku sprzętu komputerowego i oprogramowania wynosi do 72 godzin - PROBLEM - gwarantowany Czas Reakcji wynosi do 24 godzin (kontakt telefoniczny lub rozpoczęcie naprawy zdalnej) od momentu zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA, Czas Naprawy w przypadku oprogramowania wynosi do 72 godzin, Czas Naprawy w przypadku sprzętu komputerowego i oprogramowania wynosi do 96 godzin - USTERKA - gwarantowany Czas Reakcji wynosi do 72 godzin (kontakt telefoniczny lub rozpoczęcie naprawy zdalnej) od momentu zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA, Czas Naprawy w przypadku oprogramowania wynosi do 120 godzin, Czas Naprawy w przypadku sprzętu komputerowego i oprogramowania wynosi do 144 godzin 4.7 Po rejestracji zgłoszenia serwisowego w systemie AGFA zgłaszający otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia 4.8 Wsparcie dla Systemu AGFA realizowane jest w trybie 8/5 tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zgłoszenie dokonane w dniu wolnym od pracy lub po godzinie 15:00, traktowane są jak zgłoszenia dokonane o 8:00 następnego dnia roboczego. 4.9 Prowadzenie dyżurów telefonicznych i zdalnych interwencji dla oprogramowania IMPAX 6 w trybie 24/7. 4.10 Bezpłatne konsultacje techniczne, w przypadku problemów z obsługą lub nieprawidłowościami w działaniu systemu IMPAX 6 lub jego współpracy z urządzeniami bądź oprogramowaniem firm trzecich, w ilości do 4 godzin roboczych miesięcznie. Niewykorzystane godziny sumują się w ciągu bieżącego kwartału. 4.11 Wykonawca udostępni dane ekspozycji (kV, mAs) oraz dane technika wykonującego badanie z systemu NX do RIS w zakresie możliwym do realizacji przez Wykonawcę. Wykonawca nie ponosi jakichkolwiek kosztów związanych z implementacją funkcji po stronie oprogramowania RIS. 4.12 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wsparcia serwisowego dla oprogramowania systemu IMPAX 6 należeć będzie: 1) podłączanie 3 urządzeń diagnostycznych w roku do Systemu IMPAX 6. 2) podłączenie 6 węzłów DICOM (PC) do Systemu Agfa IMPAX 6. 5. Warunki opieki serwisowej dla Systemu AGFA CR i Drystar oraz robotów CD: 5.1 Wykonywanie przeglądów okresowych systemu AGFA CR i Drystar oraz robotów CD: zgodnie z zaleceniami producenta w ilości 2 w okresie 12 miesięcy (wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem, co 6 miesięcy). Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego wydany zostanie stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis. 5.2 Prowadzenie kalibracji i regulacji urządzeń. 5.3 Zdalna diagnostyka systemu. 5.4 Koszt robocizny związany z usuwaniem awarii / usterki dla Systemu AGFA CR i Drystar oraz robotów CD. 5.5 Koszt części zamiennych niezbędnych do usuwania awarii / usterki Systemu AGFA CR i Drystar oraz robotów CD. 5.6 Koszt dojazdu w przypadku konieczności wykonania interwencji serwisowej w miejscu instalacji Systemu AGFA CR i Drystar oraz robotów CD. 5.7 Świadczenie opieki serwisowej dla Systemu AGFA od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy przy czym dla zgłoszeń dokonanych po godz. 15:00 czas reakcji serwisu liczony będzie od godz. 08:00 następnego dnia roboczego. 5.8 Gwarantowany Czas Reakcji serwisu od momentu zgłoszenia w zależności od rodzaju zdarzenia serwisowego przy czym, jeśli zgłoszenie następuje po godz. 15:00, Czas Reakcji jest liczony od godz. 8:00 następnego dnia roboczego. - AWARIA - gwarantowany Czas Reakcji wynosi do 2 godzin (kontakt telefoniczny) od momentu zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA. Podjęcie naprawy zdalnej lub wizyta na miejscu do 24 godzin od zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA, Czas Naprawy w przypadku braku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy wynosi do 56 godzin, Czas Naprawy w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy wynosi do 96 godzin - USTERKA - gwarantowany Czas Reakcji wynosi do 72 godzin (kontakt telefoniczny) od momentu zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA. Podjęcie naprawy zdalnej lub wizyta na miejscu do 96 godzin od zgłoszenia dysfunkcji do Działu Obsługi Klienta AGFA, Czas Naprawy w przypadku braku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy wynosi do 104 godzin, Czas Naprawy w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy wynosi do 144 godzin 5.9 Instalacja poprawek (updates) do zainstalowanej wersji oprogramowania NX stacji techników. 5.10 Po rejestracji zgłoszenia serwisowego w systemie Agfa zgłaszający otrzyma email potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia. 5.11 Po każdej wizycie serwisowej na miejscu Użytkownik otrzyma raport serwisowy. 5.12 Wsparcie dla Systemu AGFA realizowane w jest trybie 8/5 tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zgłoszenie dokonane w dniu wolnym od pracy lub po godzinie 15:00, traktowane są jak zgłoszenia dokonane o 8:00 następnego dnia roboczego. 6.1. Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności urządzenia. 6.2. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy. 6.3. Wykonawca w zakresie prac objętych umową będzie odpowiedzialny za straty, uszkodzenia, wypadki lub obrażenia spowodowane uszkodzeniem, wadą lub awarią sprzętu, która zostanie udowodniona jako wynik zaniedbania ze strony Wykonawcy lub jego przedstawicieli. 6.4. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich awariach i niesprawnym działaniu sprzętu w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej (przez osoby upoważnione).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.wszz.torun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach