Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych: systemu radiologii cyfrowej AGFA i systemu AGFA IMPAX 6.x.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6101682
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6101510, fax. 56 6101682
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych: systemu radiologii cyfrowej AGFA i systemu AGFA IMPAX 6.x.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej AGFA i systemu AGFA IMPAX 6.x.
    2. Wszystkie czynności serwisowe, będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane przez jednostkę serwisową, która posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej AGFA, drukarek cyfrowych AGFA i systemu AGFA IMPAX 6.x .
    3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    4. Usługi serwisowe obejmować będą sprzęt i oprogramowanie zlokalizowane w Szpitalu Wielospecjalistycznym przy ul. Św. Józefa 53-59 i Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - wykaz sprzętu i oprogramowania określa Załącznik Nr 10 do SIWZ.
    5. Wymagane terminy przeglądów konserwacyjnych dla objętego serwisem sprzętu i oprogramowania:
    - maj i listopad 2015 r.
    Każdy termin przeglądu winien być ostatecznie potwierdzony przez obie Strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem.
    6. W zakresie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej AGFA Wykonawca zobowiązany jest do :
    a) wykonywania planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta aparatury (min. 2 przeglądy okresowe na 12 miesięcy),
    b) dokonywania bieżących napraw sprzętu przy użyciu części zamiennych bez dodatkowego
    obciążenia Zamawiającego kosztem tych części zamiennych, robocizny i dojazdu, c) prowadzenia kalibracji i regulacji urządzeń,
    d) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie technicznym sprzętu oraz warunkach poprawnej obsługi,
    e) aktualizacje posiadanej wersji oprogramowania o poprawki i niezbędne uaktualnienia wprowadzane i zalecane przez producenta oprogramowania - dotyczy stacji techników i diagnostycznych w czasie trwania umowy serwisowej,
    f) zapewnienia kontaktu telefonicznego ze specjalistą serwisu w ciągu 2 godzin od chwili pisemnego, eletronicznego lub telefonicznego zgłoszenia usterki,
    g) Czas reakcji serwisu: Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia naprawy na miejscu u Zamawiającego w przypadku zgłoszenia usterki w czasie określonym w ofercie, nie dłużej jednak niż 24 godziny, licząc od chwili pisemnego, eletronicznego lub telefonicznego zgłoszenia usterki.
    Czas reakcji serwisu należy określić w druku Oferta stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
    h) konsultacji z inżynierem serwisu telefonicznie oraz w ramach wizyt u Zamawiającego,
    i) zdalnej diagnostyki systemu,
    j) świadczenia usług serwisowych od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy, przy czym dla zgłoszeń dokonanych po godzinie 15:00, czas reakcji/kontaktu serwisu liczony będzie od godziny 08:00 następnego dnia roboczego.
    6.1. Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności urządzenia.
    6.2. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy.
    6.3. Wykonawca w zakresie prac objętych umową będzie odpowiedzialny za straty, uszkodzenia, wypadki lub obrażenia spowodowane uszkodzeniem, wadą lub awarią sprzętu, która zostanie udowodniona jako wynik zaniedbania ze strony Wykonawcy lub jego przedstawicieli.
    6.4. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich awariach i niesprawnym działaniu sprzętu w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej (przez osoby upoważnione).
    7. W zakresie usług serwisowych systemu AGFA IMPAX 6.x. Wykonawca zobowiązany jest do:
    a) wykonywania planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe dla oprogramowania i sprzętu komputerowego (wraz z fizycznym czyszczeniem sprzętu informatycznego raz na 6 miesięcy) w trakcie trwania umowy,
    b) usuwania awarii, dokonywania napraw, wykonywania przeglądów oraz działania prewencyjnego dla oprogramowania i sprzętu komputerowego bez dodatkowego obciążenia Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu, części zamiennych (w szczególności podzespołów komputerowych w przypadku ich wymiany). W każdym przypadku wykonania usługi serwisowej Wykonawca potwierdzi wykonanie usługi certyfikatem (przeglądy techniczne) lub Kartą Pracy. Karta Pracy będzie uzupełnioną w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku interwencji zdalnej Karta Pracy zostanie przesłana do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej na adres: radiologia@szpital-bielany.torun.pl
    c) świadczenia usług serwisowych od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy, przy czym dla zgłoszeń dokonanych po godzinie 15:00, czas reakcji/kontaktu serwisu liczony będzie od godziny 08:00 następnego dnia roboczego.
    d) zapewnienia reakcji ze strony serwisu Wykonawcy w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy zdalnej w ciągu 2 godzin od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego dla oprogramowania i sprzętu komputerowego.
    e) Czas reakcji serwisu: Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia naprawy na miejscu u Zamawiającego w przypadku zgłoszenia awarii oprogramowania i sprzętu komputerowego w czasie określonym w ofercie, nie dłużej jednak niż 24 godziny, licząc od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki.
    Czas reakcji serwisu należy określić w druku Oferta stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
    f) udzielać odpowiedzi na zapytania techniczne zgłaszane przez Zamawiającego w sprawie oprogramowania i sprzętu komputerowego.
    7.1. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wsparcia serwisowego dla oprogramowania należeć będzie:
    1) regularna, prewencyjna kontrola poprawności działania Systemu poprzez kontrolę zdarzeń (logów), mająca na celu zapobieganie powstawaniu awarii Systemu, prowadzenia prac kontrolnych w cyklu tygodniowym, przesyłania wyników raportów do Użytkownika.
    2) prowadzenie telefonicznych dyżurów i zdalnych interwencji przez 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku
    8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Konsultacji Technicznych dla pracowników Zamawiającego użytkujących system Impax 6.x. w wymiarze do 16 godzin rocznie.
    9. Wykonawca zapewni eksport danych ekspozycji (kV, mAs) oraz danych technika wykonującego badanie z systemu NX do RIS w zakresie możliwym do realizacji przez Wykonawcę. Wykonawca nie ponosi jakichkolwiek kosztów związanych z implementacją funkcji po stronie oprogramowania RIS.
    10. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wsparcia serwisowego dla sprzętu komputerowego należeć będzie:
    1) podłączanie 3 urządzeń diagnostycznych w roku do Systemu.
    2) podłączenie 6 węzłów DICOM (PC) do Systemu Agfa.
    11. Wymieniane części zamienne stają się własnością Wykonawcy z zastrzeżeniem, że części zawierające dane osobowe pacjentów pozostają własnością Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503241003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach