Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Akademii.

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Akademii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do poszczególnych jednostek Akademii na terenie Częstochowy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek określonych w załączniku Nr 2 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne o nie gorszych parametrach techniczno-jakościowych od oryginalnych produktów producentów urządzeń. Materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymagania: - być kompatybilne ze wskazanym urządzeniem, zapewniać jego prawidłową eksploatację, - nie powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, - być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia, wolne od wad technicznych, kompletne, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, - zapewniać wydajność oraz wysoką jakość wydruku, nie gorsze niż materiały oryginalne producentów urządzeń, - posiadać oznaczenie produktu, termin ważności, kartę charakterystyki, - być dostarczane do zamawiającego w fabrycznie zamkniętym opakowaniu zabezpieczonym odpowiednią banderolą lub hologramem stwierdzającym autentyczność produktu, posiadać paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku. Za materiały równoważne uważane będą artykuły fabrycznie nowe, których jakość i parametry techniczne, w tym wydajność, będą co najmniej takie jak materiałów oryginalnych, potwierdzone certyfikatami lub atestami norm: tonery do drukarek laserowych monochromatycznych - ISO/IEC19752, tusze - ISO/IEC 24711. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości dostarczonych materiałów poprzez wykonanie próbnego wydruku. W razie stwierdzenia, że wydruk jest złej jakości (blady, niepełny, zabrudzony, mało czytelny), zamawiający złoży stosowną reklamację wykonawcy, który udzieli odpowiedzi na nią w ciągu jednego dnia. Po upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną i wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ciągu kolejnych 2 dni nowy produkt spełniający wymagania zamawiającego. Oferowane produkty muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją, licząc od dnia odbioru przez zamawiającego. W zakresie gwarancji wykonawca każdorazowo będzie wymieniał nieprawidłowo działający produkt, w terminie 24 godzin od zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego. Wykonawca będzie wykonywał także naprawy i konserwację urządzeń, jeśli ich wykonanie konieczne będzie z powodu złej jakości materiału eksploatacyjnego. Koszty związane z takimi naprawami i konserwacją urządzeń poniesie Wykonawca. Ilości określone w załączniku Nr 2 są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ostatecznej liczby zamawianych produktów. Z tego tytułu wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona ilość i rodzaj materiałów. Termin realizacji - w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Warunki płatności - przelew 30 dni po otrzymaniu faktury. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od daty podpisania. Oferowana cena powinna zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego, ewentualnego odbioru zareklamowanych materiałów oraz serwis uszkodzonych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 15.07.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, trwające min. 6 miesięcy każde i o wartości każdego z nich minimum 80 tys. zł brutto. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy - załącznik nr 3; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 15.07.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych, trwających min. 6 miesięcy każde i o wartości każdego z nich min. 80 tys. zł brutto - wzór załącznik nr 4; 4) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zamówień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach