Przetargi.pl
Swiadczenia usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010 w gminie Mykanów

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    ul. Samorządowa 1 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
    REGON: 15139811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Swiadczenia usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2009/2010 w gminie Mykanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, , Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie oraz do gimnazjum w Starym Cykarzewie, Borownie, Czarnym Lesie oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Lubojnie a także uczniów do klasy sportowej w gimnazjum w Borownie z miejscowości Rybna, Nowy Kocin , Stary Kocin ,Stary Broniszew, Rusinów , Grabówka, Cykarzew Północny, Grabowa , Mykanów. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania z możliwością składania ofert na poszczególne zadania. Do zadań wykonawcy należy świadczenie usługi dwozu dzieci wraz z zapewnieniem opieki pedagogicznej przewożonych dzieciWarunki dotyczące wszystkich zadań: Szczegółowy harmonogram ustalony będzie z oferentem, którego oferta będzie wybrana. Oferent musi zagwarantować samochody sprawne technicznie gwarantujące bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie. Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę pedagogiczną w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań oferenta należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką nauczyciela, , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne. Szczegłówy opis jest przy poszczególnych zadaniach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu III.2.1.) Status prawny - wymagane warunki dokumenty - dotyczy wszystkich zadań , składając ofertę na więcej niż jedno zadanie , te dokumenty składa się tylko raz a) Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (i) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (ii) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 223 , poz. 1655) Prawo Zamówień Publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane warunki i przedkładane dokumenty dotyczy każdego zadania oddzielnie , składając ofertę na więcej niż jedno zadanie należy je złożyć oddzielnie dla każdego zadania a) Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - w ostatnich trzech latach posiadać obrót w wysokości 50 000 zł rocznie, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania Zdolność techniczna - wymagane warunki i przedkładane dokumenty dotyczy każdego zadania oddzielnie , składając ofertę na więcej niż jedno zadanie należy je złożyć oddzielnie dla każdego zadania a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - w okresie 3 lat od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca ukończył, jako Główny Wykonawca, co najmniej 1 zamówienia w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej ,wartość zamówienia - co najmniej 20 000 zł rocznie za przewozy dzieci i młodzieży - ten warunek dotyczy każdego zadania oddzielnie (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych); W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać niniejszy warunek - wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: I Wykonawca winien posiadać certyfikaty kompetencji zawodowych w transporcie drogowym osób (1) Kierowcy muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe - do każdego pojazdu kierowca z odpowiednimi kwalifikacjami (2) kadra do sprawowania opieki pedagogicznej nad przewożoną młodzieżą winna posiadać uprawnienia pedagogiczne - do każdego pojazdu musi być opieka pedagogiczna - Wykonawca musi posiadać następujący sprzęt: Zadanie I minimum 1 autobus z ilością miejsc siedzących nie mniej niż 38 zadanie II minimum 1 autobus z ilością miejsc siedzących nie mniej niż 38 i minimum 1 bus z ilością miejsc siedzących nie mniej niż 15 osób Zadanie III Minimum 1 bus z ilością miejsc siedzących nie mniej niż 12 osób Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia dla każdego zadania oddzielnie. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności uprawnienia do przewozów pasażerskich wymaganych ustawą o transporcie drogowym, 3. złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć załącznik nr 3 , określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. wykonawca przedkłada polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Wykaz sprzętu (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz) niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia jakim dysponuje wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu zdolnego do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie wykonawca wskaże sprzęt, którym będzie dysponował 2. Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz uprawnienia i kwalifikacje, potwierdzające stawiane warunki. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada wymagane odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby , którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Wykaz zrealizowanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie , należy wypełnić ofertę dla każdego zadania oddzielnie , natomiast dokumenty potwierdzające spełnienie warunków należy załączać do każdego zadania oddzielnie oprócz dokumentów wymienionych w pkcie III.2.1, pozostałe warunki muszą być spełnione dla każdego zadania oddzielnie i dokumenty muszą być składane dla każdego zadania oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach