Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25371 Kielce, ul. Prosta
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
- Data zamieszczenia: 2019-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
ul. Prosta 30
25371 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
REGON: 29050391100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń po byłej Administracji na potrzeby Apteki Szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostosowanie pomieszczeń po byłej Administracji na potrzeby Apteki Szpitalnej zgodnie z SIWZ i załączoną dokumentacją na terenie Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach przy ul. Prostej 30. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 zł.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny czy zasoby umożliwią należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ma obowiązek przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów (§ 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.(Dz. U. z 2016 poz 1126 ze zm.): informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, oświadczenia podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, oświadczenia podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018.1445 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław
Dodano: 2024-07-26 - Ochrona obiektów zabytkowych i rozwój oferty kulturalnej Gminy Klimontów poprzez rewaloryzację Ruin Zamku Ossolińskich
Dodano: 2024-07-26 - Zabezpieczenie ruin Zboru Ariańskiego w Łapczynej Woli
Dodano: 2024-07-25 - Zakres robót budowlanych renowacyjno-remontowych i zabezpieczających istniejącą strukturę murów Zamku Królewskiego w Chęcinach
Dodano: 2024-07-24 - Zabezpieczenie konserwatorskie XIX wiecznej Wieży Ciśnień w Bliżynie jako pozostałości Odlewni Żeliwa Ludwików
Dodano: 2024-07-24 - „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków – cz. II” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja istniejącej infrastruktury kulturalnej, turystycznej i sportowej na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Radkowie” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-07-11