Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14000 Euro na: wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2

Urząd Gminy w Radzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-807 Radzanów, Radzanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6136362 , fax. 048 6136362 wew. 28
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Radzanowie
    Radzanów
    26-807 Radzanów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6136362, fax. 048 6136362 wew. 28
    REGON: 00053738400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14000 Euro na: wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do prowadzenie zajęć z uczniami w ramach projektu pt: Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła, zwanych dalej odpowiednio personelem Projektu i Projektem. Celem Projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Radzanów. Okres realizacji Projektu 01.01.2012r. - 31.12.2013r. Usługa będzie realizowana w szkole podstawowej i gimnazjum w gminie Radzanów. W podziale na 2 zadania tj. : 1.Zadanie 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogolinie Zatrudnienie personelu do przeprowadzenia zajęć dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie wg. szczegółowego opis poszczególnych części zamówienia, który znajduje się w Załączniku 1. -Charakterystyka przedmiotu zamówienia. 2. Zadanie 2. Publiczne Gimnazjum w Rogolinie Zatrudnienie personelu do przeprowadzenia zajęć dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Rogolinie wg. szczegółowego opis poszczególnych części zamówienia, który znajduje się w Załączniku 1. -Charakterystyka przedmiotu zamówienia. 5. Realizacja zamówienia w terminie: kwiecień 2012r. - grudzień 2013r. zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Zamawiającego, oddzielnie dla każdych zajęć. Zamawiający informuje, że realizacja poszczególnych części zgodnie z założonym harmonogramem może odbywać się w tym samym czasie. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 7. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części zamówienia. 8. Wykonawcy, przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem zajęć w ramach projektu będą zatrudnieni przez zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 9. Personel projektu jest zobowiązany do realizacji projektu Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła, zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą pomiędzy Gminą Radzanów i Mazowiecką Jednostką Wdrażania programów Unijnych. Charakterystyka przedmiotu zamówienia Zadanie 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogolinie Zatrudnienie personelu do przeprowadzenia zajęć wg. poniższego opisu w oparciu o autorskie plany zajęć dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie; Wykonawcy poszczególnych części są zobowiązani przedłożyć autorskie plany zajęć do zaakceptowania do Koordynatora szkolnego najpóźniej - 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Zajęcia będą prowadzone minimum raz w tygodniu w godz. 7.20-19.00 Cz. 1.1. Prowadzenie zajęć informatycznych w klasach IV-VI w okresie II semestru roku szkolnego 2011/2012 - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 32 godz; Prowadzenie zajęć informatycznych dla klasy IV-VI w roku szkolnym 2012/2013 - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz.; Prowadzenie zajęć informatycznych dla klasy IV-VI w okresie do 01.09.2013 - 20.12.2013 r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 28 godz; Zadanie 2. Publiczne Gimnazjum w Rogolinie Zatrudnienie personelu do przeprowadzenia zajęć wg. poniższego opisu w oparciu o autorskie plany zajęć dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Rogolinie; Wykonawcy poszczególnych części są zobowiązani przedłożyć autorskie plany zajęć do zaakceptowania do Koordynatora szkolnego najpóźniej - 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Zajęcia będą prowadzone minimum raz w tygodniu w godz. 7.20-19.00 Cz. 2.1. Prowadzenie zajęć informatycznych - tworzenie stron www w roku szkolnym 2012/2013 - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 60 godz; Prowadzenie zajęć informatycznych - tworzenie stron www w okresie do 01.09.2013 - 20.12.2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 28 godz; Cz. 2.2. Prowadzenie zajęć nauka gry na instrumentach dętych blaszanych w okresie II semestru roku szkolnego 2011/2012 - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 80 godz; Prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach dętych blaszanych w roku szkolnym 2012/2013 - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie 120 godz.; Prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach dętych blaszanych w okresie do 01.09.2013 - 20.12.2013r. - Ogółem liczba godzin lekcyjnych w ww. okresie - 56 godz;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach