Przetargi.pl
Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubaczowie na następujące szkolenie: brukarz.

Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Tadeusza Kościuszki 141
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51 , fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
    ul. Tadeusza Kościuszki 141 141
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, fax. 0-16 632-13-86 wew. 250
    REGON: 65096085700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubaczowie na następujące szkolenie: brukarz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubaczowie na następujące szkolenie: brukarz, CPV 80500000-9 /usługi szkoleniowe/, - liczba uczestników szkolenia - 8 osób, - liczba godzin szkolenia - 145 godz. zegarowych /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.08.2013r. do dnia 13.09.2013r. W celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanego szkolenia, Zamawiający żąda, by do opracowania programu szkolenia wykorzystane zostały standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępne w bazie MPiPS pod adresem: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. W zakresie przedmiotowego szkolenia, Zamawiający żąda, by został użyty w całości modułowy program szkolenia brukarz/kamieniarz. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, 7-8 godz. dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, w takim przypadku koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić jako składnik ceny szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia praktyczne w środowisku pracy brukarza. Zajęcia praktyczne mogą być realizowane max. w 2 grupach. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił materiały do wykonywania nawierzchni i ich obrzeży oraz narzędzia brukarskie m.in. łopaty, łomy, młotki brukarskie krótkie i długie, kleszcze do kostki, kleszcze do przenoszenia krawężników, trójkąt brukarski, gilotyna, taczki, poziomice, ubijarka mechaniczna w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędną odzież ochronną /wymagane minimum: odzież i obuwie robocze, rękawice ochronne, nakolanniki brukarskie, kamizelka odblaskowa/ dla każdego uczestnika szkolenia. Ponadto Zamawiający żąda, by: 1. wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia dostosowane zostały do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków jego realizacji, 2. szkolenie przeprowadzane było zgodnie z obowiązującymi przepisami, absolwenci otrzymali stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach