Przetargi.pl
Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 841 67 03 , fax. 15 841 67 04
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 1 1
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 841 67 03, fax. 15 841 67 04
    REGON: 00030668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi bankowej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nisku, obejmującej: 1. Otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego (obecnie otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych). a) kwota zakontraktowanych usług medycznych na rok 2013 wynosi: 29588501,00 zł, b) przeciętna miesięczna ilość przelewów wynosi około: 1400 szt. c) Przeciętna miesięczna wypłata gotówki wynosi około: 5000 zł 2. Udzielanie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym. 3. Udostępnienie międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków typu eliksir w formie papierowej i elektronicznej. 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 6. Lokowanie środków pieniężnych na lokaty długoterminowe i krótkoterminowe: - automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na lokacie typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30000 zł. 7. Instalacja i aktualizacje programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking na 3 stanowiskach u Zamawiającego, w tym: a) instalacja systemu, pełne dopasowanie systemu dla potrzeb klienta w tym dostosowanie systemu dla potrzeb Zamawiającego z jednoczesnym przeniesieniem obecnej bazy danych do instalowanego systemu, b) dokonywanie przelewów formie elektronicznej, c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu (w tym dostępny niezbędny serwis, także telefoniczny), w przypadku konieczności serwisu na miejscu w tym samym dniu, w którym dokonano zgłoszenia, jeżeli zgłoszenie zostało dokonane minimum do godziny 1100 lub w dniu następnym do godziny 1100 jeśli zgłoszenia dokonano po godzinie 1100, d) możliwość odczytania w systemie wszystkich istotnych szczegółów wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach, e) możliwość wydruku aktualnych wyciągów, sald rachunków, f) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej współpracy w zakresie przystosowania systemu bankowości elektronicznej i systemu finansowo - księgowego Zamawiającego w celu automatycznej wymiany danych pomiędzy tymi systemami, g) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking. 8. Sporządzenie historii rachunku. 9. Wydawanie blankietów czekowych. 10. Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym, oraz innych opinii i zaświadczeń. 11. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział banki posiadające oddziały (filie) w Nisku lub które otworzą oddział (filie) po wygraniu przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunku bieżącego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach