Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy.

Gmina Medyka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka 288
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 91 , fax. 16 671 53 91
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Medyka
    Medyka 288 288
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 91, fax. 16 671 53 91
    REGON: 65090037000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem Gminy, w okresie od 1 września 2016 r. do 31 sierpnia 2019 r., polegająca na prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy oraz rachunków bieżących i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy. Łączna ilość prowadzonych przez Gminę rachunków to około 25. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Oprocentowanie środków na rachunku. 2. Przyjmowanie wpłat gotówkowych - średnio 10 miesięcznie o średniej wartości pojedynczej wpłaty gotówkowej 10 000,00 zł. 3. Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku - średnio 5 miesięcznie o średniej wartości pojedynczej wypłaty gotówkowej 50 000,00 zł. 4. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, a w szczególności: realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej na rachunkach prowadzonych w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę. Przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy realizowane wewnątrz banku obsługującego, realizowane będą bez opłat i prowizji. Średnia ilość przelewów wewnętrznych na rachunkach w ramach bankowej obsługi jednostki realizowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej miesięcznie - 250. Średnia ilość przelewów zewnętrznych na rachunki prowadzone w innych bankach realizowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej miesięcznie - 300, 5. Generowanie i dostarczanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi w formie papierowej, 6. Umożliwienie realizacji przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym na warunkach finansowych dla przelewów elektronicznych. Średnia ilość przelewów wewnętrznych (na rachunkach w ramach bankowej obsługi jednostki) realizowanych w formie papierowej miesięcznie - 15. Średnia ilość przelewów zewnętrznych (na rachunki prowadzone w innych bankach) realizowanych w formie papierowej miesięcznie - 15. 7. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bez opłat i prowizji w szczególności: - zainstalowanie i wdrożenie do 12 systemów elektronicznej obsługi rachunków w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, jednolitego dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy, - dostępność systemu bankowości internetowej w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - eksport przelewów przygotowanych we własnych systemach informatyczno - finansowych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacje umożliwiającym wczytanie tych danych, - przechowywanie wysłanych przelewów w archiwum systemu co najmniej 3 miesiące, - przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi elektronicznej obsługi rachunków, - potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu, 8. Transport gotówki do kasy Urzędu Gminy 2 razy w miesiącu. Gotówka dostarczana powinna być w godzinach 700 - 800. 9. Inne usługi bankowe np. zmiana karty wzorów podpisów, wydawania blankietów czeków gotówkowych, możliwość otwierania w trakcie umowy rachunków na wniosek Gminy oraz jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunku bieżącego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyka.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach