Przetargi.pl
Przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-352 Dąbrowice, ul. Stary Rynek 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 252 50 32 , fax. 24 252 50 32
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowicach
    ul. Stary Rynek 31 31
    99-352 Dąbrowice, woj. łódzkie
    tel. 24 252 50 32, fax. 24 252 50 32
    REGON: 61002302600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Aktywni Razem - aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Dąbrowice. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części : Część 1 - Szkolenie zawodowe Ogrodnik terenów zieleni w wymiarze 100 godzin (lekcyjnych) grupowych z czego 23 godziny lekcyjne stanowi teoria a 77 godzin lekcyjnych praktyka dla 5 uczestniczek projektu w okresie wrzesień - październik 2012 r. Część 2 - Szkolenie zawodowe Kucharz małej gastronomi z elementami carvingu w wymiarze 110 godzin (lekcyjnych) grupowych z czego 40 godzin lekcyjnych stanowi teoria a 70 godzin lekcyjnych praktyka dla 5 uczestniczek projektu, w tym 2 osoby niepełnosprawne, w okresie wrzesień - październik 2012 r. 2. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży szczegółowy program szkoleń, ze wskazaniem formy i metod nauczania (ćwiczenia, symulacje itp.) oraz ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram zajęć. 4. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich szkoleń w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Usługi szkoleniowe Wykonawca przeprowadzi w lokalu szkoleniowym Zamawiającego, tj. Dąbrowice, ul Sienkiewicza 8. 6. Zajęcia szkoleniowe z udziałem osób niepełnosprawnych muszą odbywać się od poniedziałku do piątku maksymalnie 5 godzin dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek. 8. Zajęcia szkoleniowe w których nie uczestniczą osoby niepełnosprawne muszą odbywać się od poniedziałku do piątku maksymalnie 7 godzin dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek. 9. Uczestnikom szkoleń napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka (susz konferencyjny) zapewnia Zamawiający. 10. Wykonawca na okres trwania szkolenia ma obowiązek: - wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia (długopis, skrypt, zeszyt oraz inne niezbędne materiały nie wymienione w SIWZ). W przypadku usługi szkoleniowej Ogrodnik terenów zieleni Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne narzędzia ogrodnicze, środki ochrony roślin, nawozy, sadzonki kwiatów, krzewów i drzew. W przypadku usługi Kucharz małej gastronomi z elementami carvingu Wykonawca zapewni przyrządy kuchenne, materiały do dekoracji potraw, warzywa, owoce oraz inne artykuły spożywcze niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. - dostarczyć komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu; - zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia; - prowadzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonego szkolenia/treningu, a po zakończeniu dostarczenie płyty ze zdjęciami do Zamawiającego. 11. Wykonawca pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich, jeżeli specyfika szkolenia tego wymaga. Koszt badań należy ująć w cenie szkoleń. 12. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW należy ująć w cenie oferty. 13. Program szkoleń zawodowych oraz przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 103, poz. 472 z 1993r. późn. zm.) oraz w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy. 14. Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). Ponadto wydane certyfikaty winny być oznakowane logo Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej), ani nie przewiduje zamówień uzupełniających. 17. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację szkoleń tj. faktury VAT, listy obecności, ankiety ewaluacyjne. 18. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) 19. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 22. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 23. Wymagania stawiane Wykonawcy: 23.1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 23.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 23.3. Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 23.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 23.5. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach