Przetargi.pl
Przeprowadzenie trzech szkoleń grupowych dla 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: 1)Pracownik biurowy z elementami kadr, płac i księgowości 2)Pracownik biurowy ze znajomością prawa podatkowego 3)Pracownik biurowy ze znajomością prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2661387, 2663324, 26636335 , fax. 32 297 87 01, 297 87 20
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
    ul. Rzeźnicza 12 12
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, fax. 32 297 87 01, 297 87 20
    REGON: 27671436900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie trzech szkoleń grupowych dla 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: 1)Pracownik biurowy z elementami kadr, płac i księgowości 2)Pracownik biurowy ze znajomością prawa podatkowego 3)Pracownik biurowy ze znajomością prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech szkoleń grupowych dla 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu. 2.Niniejsze szkolenia finansowane będą ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). 3.Z uwagi na różne źródła finansowania szkoleń przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą odrębnych umów na realizację dla każdej z grup. 4.Na szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) zostaną skierowane osoby bezrobotne do 29 roku życia (tj. do dnia 30 urodzin), a na szkolenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO) - osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia. 5.W ramach niniejszego zamówienia przeprowadzone zostaną szkolenia w następującym zakresie: 1)Pracownik biurowy z elementami kadr, płac i księgowości Szkolenie dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem wyższym oraz znajomością podstaw obsługi komputera (MS Office). Termin realizacji I grupa - od 18.05.2015 r. do 24.06.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy II grupa - od 24.08.2015 r. do 28.09.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) III grupa - od 19.10.2015 r. do 24.11.2015r. - szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). Liczba godzin ogółem - 200 godz., w tym 140 godz. zajęć praktycznych. Zakres szkolenia powinien obejmować zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do podjęcia zatrudnienia w charakterze pracownika biurowego oraz prowadzenia obsługi kadrowej i płacowo-księgowej firmy, tj. m. in.:organizacja pracy administracyjno-biurowej, dokumentacja biurowa, obieg i archiwizacja dokumentów,zasady redagowania korespondencji, organizacja spotkań wyjazdów służbowych, zarządzanie czasem, komunikacja interpersonalna w firmie, profesjonalna obsługa klienta i gościa firmy, podstawowe zagadnienia prawa administracyjnego, elementy prawa pracy,dokumentacja kadrowa, umowy o pracę i umowy cywilnoprawne, zasady naliczania wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, ubezpieczenia społeczne oraz obowiązki pracodawcy i płatnika wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, podstawy rachunkowości i finansów,zasady ewidencji i prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej, obsługa komputerowych programów kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych (Symfonia, Płatnik), Dodatkowo w ramach ogólnej liczby godzin zajęć na zakończenie szkolenia powinny zostać przeprowadzone 2-dniowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy w wymiarze 12 godzin obejmujące metody poszukiwania zatrudnienia, sporządzania CV i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z wykorzystaniem nabytych podczas szkolenia umiejętności. 2)Pracownik biurowy ze znajomością prawa podatkowego Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Termin realizacji I grupa - od 04.05.2015 r. do 22.05.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy II grupa - od 23.11.2015 r. do 11.12.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) Liczba godzin ogółem - 120 godz., w tym 60 godz. zajęć praktycznych. Zakres szkolenia powinien obejmować m. in. następujące zagadnienia: Organizacja pracy administracyjno-biurowej (40 godz.): zasady BHP w pracy biurowej, techniki planowania i organizacji pracy biurowej, dokumentacja biurowa, dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki, obieg i archiwizacja dokumentów, zasady redagowania korespondencji, przyjmowanie i nadawanie korespondencji, klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, zarządzanie czasem, sposoby radzenia sobie ze stresem,umiejętności interpersonalne. Warsztaty komputerowe (40 godzin) -wprowadzenie do systemu Windows, -edytor tekstu Word -arkusz kalkulacyjny Excel, -wykorzystanie Internetu w pracy biurowej, -obsługa urządzeń biurowych. Zagadnienia prawa pracy i prawa podatkowego (40 godzin) -podstawowe zagadnienia z prawa pracy, -świadczenie pracy na podstawie umów cywilnoprawnych, -organizacja i zadania Państwowej Inspekcji Pracy, -system podatkowy w Polsce, -organizacja organów podatkowych oraz procedury postępowania podatkowego, -podatek dochodowy od osób fizycznych, -podatek dochodowy od osób prawnych, -podatek od towarów i usług. 3)Pracownik biurowy ze znajomością prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Termin realizacji I grupa - od 04.05.2015 r. do 22.05.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy II grupa - od 23.11.2015 r. do 11.12.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) Liczba godzin ogółem - 120 godz., w tym 60 godz. zajęć praktycznych. Zakres szkolenia powinien obejmować m. in. następujące zagadnienia: Organizacja pracy administracyjno-biurowej (40 godz.) -zasady BHP w pracy biurowej, -techniki planowania i organizacji pracy biurowej, -dokumentacja biurowa, -dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki, -obieg i archiwizacja dokumentów, -zasady redagowania korespondencji, -przyjmowanie i nadawanie korespondencji, -klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt, -organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, -zarządzanie czasem, -sposoby radzenia sobie ze stresem, -umiejętności interpersonalne. Warsztaty komputerowe (40 godzin) -wprowadzenie do systemu Windows, -edytor tekstu Word -arkusz kalkulacyjny Excel, -wykorzystanie Internetu w pracy biurowej, -obsługa urządzeń biurowych. Prawo pracy i ubezpieczenia społeczne (40 godzin) - na podstawie obowiązujących przepisów -źródła i zasady prawa pracy, -nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, -rodzaje umów o pracę, -świadczenie pracy na podstawie umów cywilnoprawnych, -odpowiedzialność porządkowa i materialna pracowników, -ochrona pracy kobiet i młodocianych, -uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem, -zasady udzielania urlopów pracowniczych, -mobbing i dyskryminacja, -czas pracy, -wynagrodzenie za pracę i jego ochrona, -organizacja i zadania Państwowej Inspekcji Pracy, -system ubezpieczeń społecznych w Polsce, -zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym i ustalania składek, -świadczenia emerytalne i rentowe, -świadczenia zasiłkowe, -ochrona danych osobowych, 6.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu, zeszyt 60 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis. 7.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia. Serwis kawowy powinien obejmować: -kawę mieloną i rozpuszczalną, -herbatę czarną ekspresową -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy, -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka. Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach. 8.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia. 9.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone z wykorzystaniem różnych metod szkoleniowych: wykład, dyskusja, ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, symulacja, odgrywanie ról. Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu. 10.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od godz. 8.00 do godz. 18.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie. 11.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji. Program ten musi być opracowany zgodnie z: -ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149.), -Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) -Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667) 12.Program szkolenia winien zawierać w szczególności: 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień), 5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia), 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 13.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia. 14.Zamawiający wymaga, aby szkolenia były realizowane na terenie miasta Sosnowca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę )
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach