Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
- Data zamieszczenia: 2015-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
U. Kolejowa 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
REGON: 24181949500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów psychologicznych dla Centrum Integracji Społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów psychologicznych dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. Testy psychologiczne - 1 komplet kwestionariusz weryfikujący typy osobowości, zawierający nie mniej niż 567 pytań, na które należy udzielać odpowiedzi prawda lub fałsz, tworzących trzy skale kontrolne, dziesięć skal klinicznych - hipochondria, depresja, histeria, psychopatia, męskość/kobiecość, paranoja, psychastenia, schizofrenia, hipomania, introwersja społeczna Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Zrealizowania zamówienia i dostarczenia jego przedmiotu na adres wskazany przez Zamawiającego znajdujący się na terenie gminy Mikołów; b) Stworzenia protokołu zdawczo-odbiorczego zrealizowanej dostawy; 2. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 3. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 5. Strony uznają wykonanie przedmiotu umowy w dniu obustronnego podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń w siedzibie Zamawiającego. 6. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących jakości przedmiotu umowy, Zamawiający będzie uprawniony do odmowy podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, do czasu usunięcia uwag i prawidłowego dostarczenia przez Wykonawcę całości przedmiotu umowy, wolnego od wszelkich wad. 7. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących jakości przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych, dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy wolny od wad, zgodny co do jakości z zamówieniem. 8. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, płatne będzie w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną