Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Kosmetyka z elementami wizażu oraz zagadnieniami z zakresu manicure, pedicure

Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6768027 , fax. 042 6768004
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi
    ul. Kilińskiego 102/102a
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6768027, fax. 042 6768004
    REGON: 47229074200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup2.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Kosmetyka z elementami wizażu oraz zagadnieniami z zakresu manicure, pedicure
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. 2. Celem szkolenia jest zdobycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania zabiegów kosmetycznych twarzy, dłoni i stóp oraz przygotowanie uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego w zawodzie kosmetyczka. 3. Program szkolenia: 1) kosmetologia, 2) podstawy dermatologii i BHP, 3) anatomia i fizjologia człowieka (w tym twarzy, dłoni i stóp), 4) chemia surowców kosmetycznych, 5) fizykoterapia w kosmetyce, 6) makijaż, stylizacja, analiza kolorystyczna, 7) wykorzystanie komputerowych programów multimedialnych oraz fotografii cyfrowej do wspomagania pracy wizażysty, 8) wykonywanie farbowania brwi i rzęs z korektą kształtu brwi, 9) wykonanie depilacji nadmiernego owłosienia, 10) wykonanie klasycznych zabiegów kosmetycznych, 11) zapoznanie uczestników szkolenia z wyposażeniem gabinetu manicure i pedicure, narzędziami oraz kosmetykami i środkami do upiększania paznokci, 12) wykonanie manicure, pedicure, 13) techniki przedłużania i modelowania paznokci (akryl, żel tipsy), 14) metody zdobienia paznokci (wtapianie ozdób, wzornictwo płaskie i wypukłe, malowanie lakierem, zdobnictwo akrylem i żelem kolorowym, aplikacja brokatów i innych ozdób), 15) metody rekonstrukcji paznokci (uzupełnianie paznokci) - korekcja wad płytki paznokcia, 16) zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości wymagane w części pisemnej i ustnej egzaminu czeladniczego. Program szkolenia musi uwzględniać zakres wiadomości i umiejętności (w tym praktycznych) właściwych dla kwalifikacji czeladnika w zawodzie kosmetyczka w oparciu o standard wymagań - Egzamin czeladniczy dla zawodu kosmetyczka. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy (uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia) oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego dane, o których mowa w cz. XI ust. 1 pkt 15 specyfikacji. 5. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 6. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 8 - osobowej. 2) Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w ciągu 350 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Przy czym jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być realizowane zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku, po 8 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się między godziną 8.00 a 18.00. 4) Czas trwania szkolenia ok. 9 tygodni. 5) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 6) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką. 7) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia materiały do zajęć praktycznych w ilości umożliwiającej nabycie praktycznych umiejętności w trakcie ćwiczeń. 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowaną przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułke słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 9) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź. 7. Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: do 15 grudnia 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udział kosztów bezposrednich szkolenia do ceny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach