Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka z elementami prowadzenia działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6768027 , fax. 042 6768004
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi
    ul. Kilińskiego 102/102a
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6768027, fax. 042 6768004
    REGON: 47229074200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup2.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Florystyka z elementami prowadzenia działalności gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, a także wykształcenie minimum podstawowe oraz zdolności manualne i zmysł estetyczny. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do wykonywania zawodu florysta - bukieciarz. 3. Program szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 1) Wiadomości z zakresu roślinoznawstwa ( w tym charakterystykę ogólną, pielęgnację, roślin), florystyki sezonowej, okolicznościowej, aranżacji i dekoracji pomieszczeń z wykorzystaniem roślin doniczkowych i suszonych. 2) Zasady kompozycji. 3) Zagadnienia niezbędne do pracy związanej bezpośrednio ze sprzedażą kwiatów. 4) Podstawowe zagadnienia z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej (podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu i negocjacji, rachunkowość małych firm, przepisy podatkowe i dotyczące ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego jak również najistotniejsze dla małych firm uregulowania prawa pracy) oraz konsultacje i doradztwo indywidualne związane z planowanym kierunkiem przyszłej działalności każdego z uczestników szkolenia, a także omówienie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej, z dnia 17.04.2009 r., w sprawie dokonywania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej (Dz.U. 2009 Nr 62, poz. 512) oraz możliwości pozyskiwania funduszy na działalność gospodarczą m.in. ze środków PFRON, Unii Europejskiej. 5) Zagadnienia związane z przysługującymi osobom niepełnosprawnym uprawnieniami oraz obowiązkami pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne, wynikającymi z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008 r. Nr 14, poz. 92 z późn. zm.) w zakresie m.in.: a) Norm czasu pracy, b) Wymiaru urlopu wypoczynkowego, c) Zwolnień od pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia, d) Rehabilitacji zawodowej i społecznej, e) Dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej f) Informacje dotyczące programów pomocy dla osób niepełnosprawnych realizowanych przez PFRON. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. Egzamin musi być ujęty w programie szkolenia ( w ramach godzin przeznaczonych na szkolenie ) w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 7-osobowej. 2) Program szkolenia musi być zrealizowany w ciągu 240 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych, w tym 5 godzin przewidzianych na zajęcia związane z przysługującymi osobom niepełnosprawnym uprawnieniami oraz 40 godzin przeznaczonych na zagadnienia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, przy czym jedną godzinę zajęć Zamawiający rozumie jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, po 6 godzin dziennie zgodnie z harmonogramem. 4) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 2 zapakowane higienicznie kanapki przygotowane przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej oraz herbatę, kawę, soki, wodę i ciasteczka. 5) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko wyposażone w sprawny sprzęt oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie. 6) Każdy uczestnik musi być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach i materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką o zlikwidowanych barierach dla osób niepełnosprawnych. 8) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość wykonanych usług z zakresu florystyki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach