Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6768027 , fax. 042 6768004
- Data zamieszczenia: 2011-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi
ul. Kilińskiego 102/102a
90-012 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6768027, fax. 042 6768004
REGON: 47229074200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup2.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - ABC działalności gospodarczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szkolenie przeznaczone jest dla nie więcej niż 15 osób bezrobotnych.. 2. Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy osób bezrobotnych o podstawach prowadzenia własnej firmy. 3. Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia tematyczne: 1) Podstawy prawne funkcjonowania małych firm (przepisy regulujące działalność gospodarczą), 2) Podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu i negocjacji, 3) Elementy rachunkowości małych firm, 4) Przepisy podatkowe i dotyczące ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego, 5) Najistotniejsze dla małych firm uregulowania prawa pracy, 6) Konsultacje związane z planowanym kierunkiem przyszłej działalności każdego z uczestników szkolenia. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej ( uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia ) oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. 5. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 6. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 15 osób, w jednej 15 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 12 - osobowej. 2) Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w ciągu 40 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Przy czym jedną godzinę zajęć Zamawiający rozumie jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być zrealizowane zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku, po 8 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się pomiędzy godziną 8.00 a 16.00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości kumulowania przerw na zakończenie dnia zajęć. 4) Czas trwania szkolenia 5 dni. 5) Wykonawca w trakcie zajęć musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko odpowiednio wyposażone oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie. 6) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką. 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowaną przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułkę słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę oraz susz konferencyjny (paluszki, ciasteczka) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udział kosztów bezpośrednich szkolenia do ceny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05