Przetargi.pl
przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego krawcowa - szwaczka dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-612 Łódź, ul. Beskidzka 54
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 042 6750500
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
    ul. Beskidzka 54 54
    91-612 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6750415, 6750415, fax. 042 6750500
    REGON: 00032006400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego krawcowa - szwaczka dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego Kurs krawcowa - szwaczka 1. Ilość uczestników kursu - 8. 2. Ilość godzin lekcyjnych - 90 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 74 godziny zajęć praktycznych), 1 godzina lekcyjna - 45 minut. 3. Termin realizacji: zakończenie kursu do dnia 22 listopada 2013 r. 4. Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie w dni powszednie (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach pomiędzy 8.30 - 15.30 i nie będą trwać dłużej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie - część teoretyczna, 7 godz. lekcyjnych dziennie - część praktyczna. 5. Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 11 osadzonym (8 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych. 6. Wykonawca zakupi odzież ochronną oraz obuwie robocze (w ramach zajęć praktycznych) dla każdego uczestnika kursu, stosownie do istniejącego zagrożenia oraz warunków panujących w czasie trwania zajęć praktycznych. 7. Wykonawca zapewni komplet maszyn, narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiału, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych w czasie trwania kursu, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych, według cen i asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wartość materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% ceny całego kursu. Ilość materiałów powinna być dostosowana do ilości godzin lekcyjnych oraz ilości uczestników, tak, aby każdego dnia w czasie trwania kursu, każdy uczestnik mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach praktycznych. 9. Wykonawca zapewni komplet maszyn dla 8 osób, każde stanowisko indywidualne dla jednej osoby (8 stanowisk krawieckich), materiały krawieckie, narzędzia niezbędne do przeprowadzenia kursu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do dokładnego dokumentowania preliminowanych wydatków, poniesionych w trakcie kursów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia potwierdzonych za zgodność, kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów i narzędzi do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. 11. Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. 12. Zamawiający zapewni na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w stanowiska komputerowe, rzutnik multimedialny, drukarkę - sprzęt zakupiony w ramach projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz miejsce na terenie jednostki do przeprowadzenia zajęć praktycznych, wyposażone w instalację elektryczną 230V. 13. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą mailową lub telefoniczną o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz. 13:00 oraz poinformowaniu o wnoszonych przedmiotach: laptop, nośniki danych). 14. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w danym zakresie tematycznym oraz w zakresie BHP i ppoż oraz zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP. 15. Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom kursów niezbędne środki i materiały dydaktyczne do nauki zajęć m.in. skrypty, aktualne podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, oraz dodatkowe środki dydaktyczne i materiały (w przypadku przekazania podręczników dla osadzonych w protokole odbioru materiałów szkoleniowych należy wpisać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora). Dodatkowo dla Zamawiającego należy przekazać kserokopie materiałów dydaktycznych potwierdzone za zgodność z oryginałem, celem dołączenia do dokumentacji projektowej. 16. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia NNW uczestników kursu podczas trwania szkolenia i udokumentowania tego faktu przed ich rozpoczęciem. 17. Zamawiający nie będzie przekazywał danych osobowych uczestników kursu. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu Wykonawca uzyskuje samodzielnie bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy o usługę przeprowadzenia kursu następujących dokumentów: a) programu szkolenia zawierającego elementy wymienione w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn zm.), b) harmonogramu kursu (zawierający podział na dni oraz godziny w uwzględnieniu zajęć teoretycznych oraz praktycznych szkolenia), c) wzoru zaświadczenia jakie otrzymają uczestnicy po zakończeniu kursu, d) wzoru ankiety oceny szkolenia. Ww. dokumenty powinny zostać właściwie ologowane oraz oznaczone zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009 r. (nie dotyczy wzoru zaświadczenia) 19. Wykonawca wyda uczestnikom stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U poz. 186) oraz certyfikaty o ukończeniu kursu, zawierające informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 20. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację przebiegu kształcenia, którą będzie stanowił: a) program nauczania, b) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: dane uczestników kursu, liczbę godzin zajęć, tematy zajęć edukacyjnych oraz adnotacje obecności uczestników, c) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, d) ankiety oceny szkolenia i wykładowcy dla każdego uczestnika kursu; e) wyszczególnienie materiałów szkoleniowych i sposobów ich przekazania uczestnikom kursu; Instytucja szkoleniowa przeprowadzi kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ. U. Poz. 186), oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337 z późn. zm.). 21. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę lub oryginały następujących dokumentów: a) dziennika zajęć, b) listy obecności uczestników szkolenia, c) listę uczestników z przeprowadzonego przeszkolenia BHP, d) ankiet oceniających szkolenie, e) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (na potwierdzeniu należy wyszczególnić ilość materiałów dydaktycznych przypadających na jednego uczestnika), f) kosztorys powykonawczy, g) oryginały zaświadczeń + kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń, h) oryginały certyfikatów + kopie oraz rejestr wydanych certyfikatów, i) protokół odbioru zaświadczeń i certyfikatów - kopia, j) protokół odbioru usługi, 22. Wykonawca zobowiąże się do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do poinformowania Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przeprowadzonym szkoleniem. 23. Wykonawca zobowiąże się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń sfinansowanych przez beneficjenta ze środków finansowych projektu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 24. Wszelka dokumentacja dotycząca szkolenia oraz materiały dydaktyczne muszą zawierać zapis o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego oraz być oznaczone odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009 r. (nie dotyczy wzoru zaświadczenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach