Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 40 godz. dla grupy 6 osadzonych wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej po zakończeniu kursu w wymiarze czasowym 8 godz. dydaktycznych, odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi. Kurs będzie przeprowadzony w ramach oddziaływania penitencjarnego w związku z realizacją zadań mających na celu readaptację społeczną osób pozbawionych wolności.

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 40 godz. dla grupy 6 osadzonych wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej po zakończeniu kursu w wymiarze czasowym 8 godz. dydaktycznych, odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi. Kurs będzie przeprowadzony w ramach oddziaływania penitencjarnego w związku z realizacją zadań mających na celu readaptację społeczną osób pozbawionych wolności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z montażem okien : demontaż starych okien, przygotowanie ościeży do montażu nowych okien, montaż nowych okien, zasady regulacji. 1.1.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: a)organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do remontu, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń, będących na wyposażeniu instytucji szkoleniowej usprawniające min. przygotowywanie zapraw tynkarskich przygotowywanych do obróbki ościeży, itp. utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, b)podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej techniki pomiaru, wstawianie i obróbka stolarki PCV, obsługa prostych maszyn wykorzystywanych przy pracach stolarskich. właściwości podstawowych materiałów budowlanych w odniesieniu do technologii montażu okien. c)technologia remontu wnętrz, demontaż 5 szt. okien, przygotowanie otworów pod nowe okna, montaż nowych 5 szt. okien wyposażonych w nawiewniki wentylacyjne, (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ), przeprowadzenie regulacji, obróbka końcowa okien. d)komponenty użyte do produkcji okien i ich oddziaływanie na organizm człowieka, według planu nauczania e)zajęcia praktyczne, f)aktywizacja - 8 godz. dydaktycznych. 1.2. Organizacja kursu: a)kurs obejmuje 6 osadzonych, b)termin przeprowadzenia kursu: 30 listopada 2011 r. do 15 grudnia 2011 r. c)miejsce realizacji zamówienia: IV oddział mieszkalny dla osadzonych w pawilonie A, (OPA), Aresztu Śledczego w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, d)szkolenie winno obejmować 40 godzin (10 godzin zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e)aktywizacja 8 godz. dydaktycznych. Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. f)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, g)szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, h)zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.45, i)maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, j)szkolenie musi zakończyć się egzaminem (egzamin będzie miał charakter egzaminu wewnętrznego, który potwierdzi wiedzę zdobytą podczas kursu) oraz wydaniem odpowiedniej dokumentacji stwierdzającej ukończenie przedmiotowego szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U z 2006r., nr 31, poz. 216). - Załącznik nr 1 do w/w rozporządzenia. Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez WYKONAWCĘ. Do składu komisji WYKONAWCA powoła jednego przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. WYKONAWCA pokryje koszty egzaminu końcowego. Po ukończeniu kursu, WYKONAWCA poza wydaniem zaświadczeń o ukończeniu kursu, przekaże każdemu uczestnikowi oddzielnie certyfikaty wg . załączonego wzoru do dokumentacji. 1.3. Zobowiązania WYKONAWCY a)WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, b)WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu w pierwszym dniu rozpoczęcia kursu. c)W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały biurowe do zajęć i ćwiczeń teoretycznych w postaci: długopisy, zeszyty, i tym podobne oraz niezbędne podręczniki niezbędne do nauki podczas w/w kursu. d)WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych przekazywanych beneficjentom w ramach kursu, bądź też ich kserokopii podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących ochrony danych osobowych określonych przez: przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego. e)WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: 1.programu nauczania (Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w: 1)§ 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216), 2)rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. u. nr 180, poz. 1860 z póź. Zmn.), 3)oraz rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. nr 37, poz. 337 z póź. zmn.). 2.dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: 1)listę obecności, 2)wymiar godzin, 3)tematy zajęć edukacyjnych, 3.protokołu egzaminacyjnego, 1)rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia 2)rejestru odbioru materiałów szkoleniowych. Powinien on zawierać informację dotyczącą: tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN f)WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu potwierdzeniem jest podpis uczestnika kursu przy konkretnej dacie. g)WYKONAWCA uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia kursu bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. h)WYKONAWCA zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. i)WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich narzędzi niezbędnych do realizacji zamówienia, lista w/w narzędzi musi być dostarczona z odpowiednim wyprzedzeniem w celu zaakceptowania przez odpowiednie piony służb w Areszcie Śledczym w Łodzi. j)WYKONAWCA zobowiązuje się do wypełnienia certyfikatu dla każdego uczestnika kursu. 1.4. Do kosztów WYKONAWCY należy: a)koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników do nauki, oraz materiałów biurowych w postaci min. długopisów i zeszytów. b)koszt ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem w tym dwóch osób z listy rezerwowej. (Przed rozpoczęciem kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). WYKONAWCA przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże ZAMAWIAJĄCEMU c)koszt badań lekarskich dla 6 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, d)ubrania ochronne (spodnie i bluza robocza, trzewiki robocze, czapka robocza), e)materiały budowlane zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. f)WYKONAWCA dostarczy na swój koszt wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji kursu wraz z ich pisemnym wykazem, które na czas realizacji kursu zostaną zdeponowane w wyznaczonym miejscu na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi. Po zrealizowaniu kursu w/w narzędzia zostaną niezwłocznie zwrócone WYKONAWCY, który podjął się realizacji kursu. 1.5. ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: a)dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę multimedialną, b)dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, c)dostęp do miejsca zajęć praktycznych - IV oddział mieszkalny w pawilonie A, Aresztu Śledczego w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, d)front robót do realizacji kursu składa się z: - demontaż 5 szt. okien (stolarka drewniana) - montaż nowych okien z PCV 5 szt., (zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ) - uzupełnienie zaprawą tynkarską ubytków w ościeżach (prace wykończeniowe) e)zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która przed zakończeniem kursu zostanie skreślona z listy uczestników. 1.6. Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w paragrafie 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216). Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach