Przetargi.pl
przeprowadzenie 3 edycji kursu kwalifikacyjnego -Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie, dla grupy 36 osadzonych (każda edycja po 12 osób) odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi,

Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-612 Łódź, ul. Beskidzka 54
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 042 6750500
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
    ul. Beskidzka 54 54
    91-612 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6750415, 6750415, fax. 042 6750500
    REGON: 00032006400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednosta penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie 3 edycji kursu kwalifikacyjnego -Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie, dla grupy 36 osadzonych (każda edycja po 12 osób) odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przeprowadzenie 3 edycji kursu kwalifikacyjnego -Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie CPV - 80500000 - 9 1.Ilość uczestników kursu - 12 dla każdej edycji (łącznie 36 osób). 2.Ilość edycji - 3. 3.Ilość godzin lekcyjnych dla każdej z edycji - 100 godz. na 1 uczestnika (zajęcia teoretyczne 24, zajęcia praktyczne 76 godzin), 1 godzina lekcyjna - 45 minut. 4.Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie w dni powszednie (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach 8.30 - 15.30 i nie będą trwać dłużej niż 8 godzin lekcyjnych dziennie. 5.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą mailową lub telefoniczną o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz.13:00). 6.Wykonawca zakupi odzież ochronną (przynajmniej: spodnie + bluza/koszula + czapka) obuwie robocze oraz podstawowe środki ochrony indywidualnej tj. rękawiczki oraz środki ochrony oczu, twarzy dla każdego uczestnika kursu, stosownie do istniejącego zagrożenia oraz warunków panujących w czasie trwania zajęć praktycznych. 7.Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom kursów niezbędne środki i materiały dydaktyczne zgodne z tematyką kursu na potrzeby szkolenia oraz artykuły piśmiennicze (w przypadku przekazania podręczników dla osadzonych w protokole odbioru materiałów szkoleniowych należy wpisać nr ISBN, tytuł publikacji i jej autora). Dodatkowo dla Zamawiającego należy przekazać komplet materiałów dydaktycznych, celem dołączenia do dokumentacji projektowej. 8.Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursach w zakresie BHP i ppoż oraz zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP. 9.Wykonawca zapewni komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych w czasie trwania kursu, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych, według cen i asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wartość materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% ceny całego kursu. Ilość materiałów powinna być dostosowana do ilości godzin lekcyjnych oraz ilości uczestników, tak aby każdego dnia w czasie trwania kursu, każdy uczestnik mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach praktycznych. 11.Wykonawca zobowiązuje się do dokładnego dokumentowania preliminowanych wydatków, poniesionych w trakcie kursów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia potwierdzonych za zgodność, kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. 12.Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 15 osadzonym (12 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dla każdej edycji kursu (razem 45 osób) dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych. 13.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia NNW uczestników kursu podczas trwania szkolenia i udokumentowania tego faktu przed ich rozpoczęciem. 14.Zamawiający zapewni na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w stanowiska komputerowe, rzutnik multimedialny, drukarkę - sprzęt zakupiony w ramach projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz miejsca na terenie jednostki do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 15.Zamawiający w zakresie zajęć praktycznych zapewnia narzędzia i sprzęt zakupiony w ramach projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa tj.: mieszarkę, wiertarko - wkrętarkę, wykrywacz metali, malowarkę, przecinarkę stołową, drabiny, przedłużacze bębnowe. Pozostałe narzędzia i sprzęt (zgodnie z bieżącymi potrzebami) niezbędny do wykonania ćwiczeń związanych z zakresem kursu zapewnia Wykonawca. 16.Kursy kwalifikacyjne kończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu szkolenia oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe ogólnej umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U z 2006r. Nr 31, poz. 216) oraz certyfikatów o ukończeniu kursu, zawierających informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 17.Wykonawca w terminie 7 dni od zakończenia kursów, wyda stosowne zaświadczenia i certyfikaty o zdobytych kwalifikacjach. 18.Wykonawca prowadzić będzie dokumentację przebiegu kształcenia, którą będzie stanowił: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, ankiety oceny szkolenia i wykładowcy dla każdego uczestnika kursu; wyszczególnienie materiałów szkoleniowych i sposobów ich przekazania uczestnikom kursu; 19.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę lub oryginały następujących dokumentów: dziennika zajęć, listy obecności uczestników szkolenia, listę uczestników z przeprowadzonego przeszkolenia BHP, ankiet oceniających szkolenie, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (na potwierdzeniu należy wyszczególnić ilość materiałów dydaktycznych przypadających na jednego uczestnika), preliminarz kosztów, oryginały zaświadczeń + kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń, oryginały certyfikatów + kopie oraz rejestr wydanych certyfikatów, protokół z przeprowadzonego egzaminu, 20.Wykonawca zobowiąże się do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do poinformowania Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przeprowadzonym szkoleniem. 21.Wykonawca zobowiąże się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń sfinansowanych przez beneficjenta ze środków finansowych projektu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 22.Wszelka dokumentacja dotycząca szkolenia oraz materiały dydaktyczne muszą zawierać zapis o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego oraz być oznaczone odpowiednimi logotypami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach