Przetargi.pl
Przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych dla odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-612 Łódź, ul. Beskidzka 54
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 042 6750500
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
    ul. Beskidzka 54 54
    91-612 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6750415, 6750415, fax. 042 6750500
    REGON: 00032006400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych dla odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA Z KOMPUTEROWYM FAKTUROWANIEM CPV - 80500000 - 9 1.Ilość uczestników kursu - 11. 2.Ilość edycji - 2. 3.Ilość godzin - 100 na 1 uczestnika (w tym 42 godziny zajęć podstaw obsługi komputera, 58 godzin moduł z programem fakturowania) 1 godzina lekcyjna - 45 minut. Zajęcia odbywać się będą sukcesywnie od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) w godzinach 9.00 - 15.00 i nie powinny trwać dłużej niż 7 godzin lekcyjnych dziennie. 4.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą mailową lub telefoniczną o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz.13:00 oraz poinformowaniu o wnoszonych przedmiotach: laptop, nośniki danych). DOTYCZY KAŻDEJ EDYCJI KURSU ODDZIELNIE: 5.W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie podstaw obsługi komputera, modułu fakturowania, w zakresie BHP i ppoż oraz zapewni w trakcie kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP. 6.Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom kursów niezbędne środki i materiały dydaktyczne do nauki zajęć z podstaw obsługi komputera oraz zajęć z modułu fakturowania m. in. skrypty, aktualne podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, oraz dodatkowe środki dydaktyczne i materiały (w przypadku przekazania podręczników dla osadzonych w protokole odbioru materiałów szkoleniowych należy wpisać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora). Dodatkowo dla Zamawiającego należy przekazać kserokopie materiałów dydaktycznych potwierdzone za zgodność z oryginałem, celem dołączenia do dokumentacji projektowej. 7.Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 14 osadzonym (11 uczestników oraz 3 osoby z listy rezerwowej) dla każdej edycji kursu dopuszczające do podjęcia udziału w kursie (lekarz medycyny pracy). Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych. 8.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia NNW uczestników kursu podczas trwania szkolenia i udokumentowania tego faktu przed ich rozpoczęciem. 9.Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia oraz zainstalowania na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem zajęć z modułu fakturowania, licencjonowanego programu fakturowania dla osób początkujących. Instalowanie programu nastąpi w obecności administratora - Pracownika Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca odinstaluje program fakturowania. 10.Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pomieszczenia wyposażonego w 11 stanowisk komputerowych z systemem Microsoft Windows XP Professional wraz z pakietem OpenOffice, rzutnik multimedialny, drukarkę, sprzęt zakupiony został ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Oparacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu. 11.Kursy kwalifikacyjne kończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu szkolenia oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe ogólnej umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U z 2006r. Nr 31, poz. 216) oraz certyfikatów o ukończeniu kursu, zawierających informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 12.Wykonawca w terminie 7 dni od zakończenia kursów, wyda stosowne zaświadczenia i certyfikaty o zdobytych kwalifikacjach. 13.Wykonawca prowadzić będzie dokumentację przebiegu kształcenia którą będzie stanowił: 1) program nauczania, 2) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3) protokół z egzaminu, 4) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, 5) ankiety oceny szkolenia i wykładowcy dla każdego uczestnika kursu; 6)wyszczególnienie materiałów szkoleniowych i sposobów ich przekazania uczestnikom kursu; Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ. U. nr 31 poz. 216) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337 z późn. zm.). 14.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę lub oryginały następujących dokumentów: 1) dziennika zajęć, 2) listy obecności uczestników szkolenia, 3) listę uczestników z przeprowadzonego przeszkolenia BHP, 4) ankiet oceniających szkolenie, 5) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (na potwierdzeniu należy wyszczególnić ilość materiałów dydaktycznych przypadających na jednego uczestnika), 6) preliminarz kosztów, 7) oryginały zaświadczeń + kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń, 8) oryginały certyfikatów + kopie oraz rejestr wydanych certyfikatów, 9) protokół z przeprowadzonego egzaminu, 15.Dokumentacja szkoleniowa prowadzona będzie zgodnie z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). 16.Wykonawca zobowiąże się do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do poinformowania Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przeprowadzonym szkoleniem. 17.Wykonawca zobowiąże się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń sfinansowanych przez beneficjenta ze środków finansowych projektu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 18.Dokumentacja dotycząca szkolenia oraz materiały dydaktyczne muszą zawierać zapis o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego oraz być oznaczone odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009 r. (nie dotyczy wzoru zaświadczenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach