Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Aleksandrowskiego na 2009 rok.

Powiat Aleksandrowski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (054) 282 79 00 , fax. (054) 282 79 28
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Aleksandrowski
    ul. Słowackiego 8 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (054) 282 79 00, fax. (054) 282 79 28
    REGON: 91086647100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Aleksandrowskiego na 2009 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Aleksandrowskiego na 2009 rok. 1) okres kredytowania - 5 lat - liczony od daty upływu karencji w spłacie rat kapitałowych do całkowitej spłaty kredytu tj. do 31 grudnia 2015 roku, - spłata kredytu nastąpi po upływie karencji począwszy od I -go kwartału 2011 roku do 31 grudnia 2015 roku. 2) kwota kredytu 1.200.000,00 zł ( słownie: jeden milion dwieście tysięcy). 3) karencja w spłacie kredytu - do dnia 31 grudnia 2010 roku. 4) spłata odsetek- odsetki płatne od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych. Naliczone odsetki od dnia wykorzystania kredytu będą płatne przez Zamawiającego w terminie do dnia 15-go każdego miesiąca następującego po upływie kwartału, poczynając od dnia 15 stycznia 2010 roku. 5) stawka bazowa kredytu - WIBOR 1M, oprocentowanie kredytu równa WIBOR 1M+( stała marża banku). 6) Spłata kapitału - w równych ratach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału w poszczególnych latach:2011r. -240.000,00 zł, 2012r. -240.000,00 zł , 2013r.-240.000,00zł, 2014r. -240.000,00zł, 2015r. - 240.000,00 zł :Razem:1.200.000,00 zł. 7) termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: - kwota kredytu 1.200.000,00 zł., postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 31 grudnia 2009 roku. - kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo w całej kwocie w PLN na żądanie Zamawiającego, - wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji. 8) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony zamawiającego. 9)Sposób zabezpieczenia kredytu- weksel in blanko. 10) Jeżeli termin spłaty odsetek przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 11) Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępni następujące dokumenty: 1)Dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego, wg wyboru i potrzeb Wykonawcy, są do wglądu w siedzibie Zamawiającego ( m.in. sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2008, uchwała budżetowa na rok 2009). 2)Opinię RIO o możliwości zaciągnięcia i spłaty wnioskowanego kredytu Zarząd Powiatu dostarczy po wyborze Wykonawcy. Wielkość zamówienia - zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunki określone w pkt 4 wini spełniać wszyscy Wykonawcy osobno. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia ( oryginał): 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg załączonego wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ ( oryginał) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesję,zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002r. Nr 72,poz.665 z póżn. zm.). UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyżej , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokument wymieniony w pkt 2 -3 potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz oświadczenie ( z pkt 1), o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 składa każdy z wykonawców oddzielne. Oświadczenie ( z pkt 1) o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie , że łącznie spełniają te warunki. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach