Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, pracowników socjalnych oraz specjalistów (psychologów, pedagogów) pracujących z rodzinami zastępczymi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, pracowników socjalnych oraz specjalistów (psychologów, pedagogów) pracujących z rodzinami zastępczymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80500000-9 usługi szkoleniowe 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, pracowników socjalnych oraz specjalistów (psychologów, pedagogów) pracujących z rodzinami zastępczymi. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie superwizji dla 43 osób pracujących z rodzinnymi formami pieczy zastępczej (tj. 3 grupy, w tym 2 grupy każda licząca od 12 do 15 osób i 1 grupa dla psychologów, pedagogów- 7 osób). 3.Liczba osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie (zmniejszyć się), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 4.Należność za realizację zamówienia będzie wynikać z przemnożenia ceny brutto określonej na jedną osobę przez liczbę uczestników, którzy ukończyli szkolenie. 5.Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. 6.Należność za przedmiot umowy będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a. 7.Czas realizacji szkolenia: 24 godziny lekcyjne łącznie dla każdej z grup (godzina lekcyjna to 45 minut, przerw na posiłek nie wlicza się do czasu trwania zajęć). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00- 16.00. Zajęcia muszą być przeprowadzone w nieprzekraczalnym terminie nie dłużej niż do dnia 27 listopada 2015 r. ( 4 spotkania x 6 godzin lekcyjnych). 8.Program szkolenia ma na celu doskonalenie warsztatu pracy, podnoszenie kwalifikacji i rozwijanie umiejętności osób zajmujących się rodzinną pieczą zastępczą. Superwizja stanowi szczególny, wieloaspektowy ogląd prac, który ma prowadzić do rozwiązywania problemów emocjonalnych i merytorycznych związanych z wykonywaniem pracy polegającej na profesjonalnym udzielaniu pomocy, a w szczególności ma służyć: 1)Kontroli i korekcie podejmowanych działań w świetle norm i standardów zawodowych, 2)Pogłębieniu dotychczasowej wiedzy i umiejętności oraz zmianom zachowań w oparciu o zdobyte doświadczenie, zakres problemów zawodowych i osobistych, 3)Omówieniu problemów zawodowych i wspólnej analizie tych problemów, 4)Doradztwu i uczeniu konkretnych umiejętności i strategii interwencyjnych, 5)Poszerzeniu możliwości odczuwania, myślenia i działania uczestników szkolenia oraz zredukowaniu trudności z tym związanych, 6)Ocenie skuteczności podejmowanych działań 7)Wsparciu emocjonalnemu. 9.Usługa szkoleniowa winna być przeprowadzona na terenie Miasta Łodzi i obejmować: 1)Zapewnienie kadry trenerskiej, co najmniej jeden psycholog, który posiada kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przeprowadzania superwizji i przeprowadził ,co najmniej 3 superwizje (3 odrębne umowy). 2)Zapewnienie sal wykładowych adekwatnych do wielkości grup wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia superwizji (rzutnik, ekran, flipchart) oraz warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zaplecza sanitarnego i higienicznego oraz środków czystości, 3)Przygotowanie i druk materiałów dydaktycznych (dla każdego uczestnika superwizji oraz osoby monitorującej: program superwizji i materiały szkoleniowe zbindowane lub w inny trwały sposób połączone) 4)Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji, w terminie trzech dni od podpisania umowy, wzoru ankiety ewaluacyjnej oraz harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności rozbicie na poszczególne dni, godziny oraz bloki tematyczne wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia, 5)Przygotowanie oraz druk dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, które winny być przekazane przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia na ostatnich zajęciach, 6)Bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, śmietanka lub mleko do kawy, herbata, cukier, trzy rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe) 7)Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć i opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich wraz z ankietami w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia Zamawiającemu, 8)Prowadzenie i przechowywanie do dnia 31.12.2020 r. następującej dokumentacji z przebiegu superwizji: a)Programu nauczania, b)Dziennika zajęć edukacyjnych zawierających list obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, c)Rejestru wydawanych dokumentów potwierdzających ukończenie superwizji, d)Materiałów szkoleniowych. 9)Przekazanie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia, potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów wymienionych w pkt. 8 10.Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji superwizji. 11.Zamawiający wymaga, aby superwizja przeprowadzona była w salach na terenie Miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej oraz nie dopuszcza sal szkoleniowych usytuowanych w piwnicach i suterenach. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji zajęć edukacyjnych w trakcie trwania superwizji. 13.Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie uczestników superwizji od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia ( w przypadku zawarcia umowy kopia polisy będzie stanowić załącznik do umowy). 14.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, 2)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 4)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania terminu zamówienia, 5)W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne, 6)Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość wykonanych usług o tym samym charakterze,co przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach