Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, pracowników socjalnych oraz specjalistów (psychologów, pedagogów) pracujących z rodzinami zastępczymi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, pracowników socjalnych oraz specjalistów (psychologów, pedagogów) pracujących z rodzinami zastępczymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80500000-9 usługi szkoleniowe Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, pracowników socjalnych oraz specjalistów psychologów, pedagogów pracujących z rodzinami zastępczymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie superwizji dla 43 osób pracujących z rodzinnymi formami pieczy zastępczej tj. 3 grupy, w tym 2 grupy każda licząca od 12 do 15 osób i 1 grupa dla psychologów, pedagogów- 7 osób. Czas realizacji szkolenia: 24 godziny lekcyjne łącznie dla każdej z grup godzina lekcyjna to 45 minut, przerw na posiłek nie wlicza się do czasu trwania zajęć . Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00- 16.00, zgodnie z poniższym wykazem dla każdej z grup: a jedno spotkanie we wrześniu 2015 r. - 6 godzin lekcyjnych; b dwa spotkania w październiku 2015 r.- dwa spotkania po 6 godzin lekcyjnych - łącznie 12 godzin; c jedno spotkanie w listopadzie 2015 r. - 6 godzin lekcyjnych. Zajęcia muszą być przeprowadzone w nieprzekraczalnym terminie nie dłużej niż do dnia 27 listopada 2015 r., 4 spotkania x 3 grupy x 6 godzin lekcyjnych. Program szkolenia ma na celu doskonalenie warsztatu pracy, podnoszenie kwalifikacji i rozwijanie umiejętności osób zajmujących się rodzinną pieczą zastępczą. Superwizja stanowi szczególny, wieloaspektowy ogląd prac, który ma prowadzić do rozwiązywania problemów emocjonalnych i merytorycznych związanych z wykonywaniem pracy polegającej na profesjonalnym udzielaniu pomocy, a w szczególności ma służyć: Kontroli i korekcie podejmowanych działań w świetle norm i standardów zawodowych, Pogłębieniu dotychczasowej wiedzy i umiejętności oraz zmianom zachowań w oparciu o zdobyte doświadczenie, zakres problemów zawodowych i osobistych, Omówieniu problemów zawodowych i wspólnej analizie tych problemów, Doradztwu i uczeniu konkretnych umiejętności i strategii interwencyjnych, Poszerzeniu możliwości odczuwania, myślenia i działania uczestników szkolenia oraz zredukowaniu trudności z tym związkach, Ocenie skuteczności podejmowanych działań Wsparciu emocjonalnemu. Usługa szkoleniowa winna być przeprowadzona na terenie Miasta Łodzi i obejmować: Zapewnienie kadry trenerskiej, co najmniej jeden psycholog, który posiada kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przeprowadzania superwizji i przeprowadził co najmniej 3 superwizje 3 odrębne umowy. Zapewnienie sal wykładowych adekwatnych do wielkości grup wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia superwizji rzutnik, ekran, flipchart oraz warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zaplecza sanitarnego i higienicznego oraz środków czystości, Przygotowanie i druk materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika superwizji oraz osoby monitorującej: program superwizji i materiały szkoleniowe bindowane lub w inny trwały sposób połączone Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od podpisania umowy, harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności rozbicie na poszczególne dni, godziny oraz bloki tematyczne wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia , Przygotowanie oraz druk dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, które winny być przekazane przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia na ostatnich zajęciach, Bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego kawa, śmietanka lub mleko do kawy, herbata, cukier, trzy rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć wzór ankiety musi być przekazany do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy, opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich wraz z ankietami w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia Zamawiającemu, Prowadzenie i przechowywanie do dnia 31.12.2020 r. następującej dokumentacji z przebiegu superwizji: Programu nauczania, Dziennika zajęć edukacyjnych zawierających list obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, Rejestru wydawanych dokumentów potwierdzających ukończenie superwizji, Materiałów szkoleniowych. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia, potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów wymienionych w pkt. 8. Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji superwizji. Zamawiający wymaga, aby superwizja przeprowadzona była w salach na terenie Miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej oraz nie dopuszcza sal szkoleniowych usytuowanych w piwnicach i suterenach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji zajęć edukacyjnych w trakcie trwania superwizji. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie uczestników superwizji od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia w przypadku zawarcia umowy kopia polisy będzie stanowić załącznik do umowy. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania terminu zamówienia, W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne, Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich kosztów nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena podana przez Wykonawcę nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany jedynie w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość wykonanych usług o tym samym charakterze,co przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach