Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2015-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu wypalenia zawodowego osób zaangażowanych w przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu wypalenia zawodowego osób zaangażowanych w przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80 500 000- 9 usługi szkoleniowe 80 510 000- 2 usługi szkolenia specjalistycznego 3.Szacunkowa ilość osób: 1) Zamawiający przewiduje skierować na szkolenie 18 osób, 2) Liczba osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie (zmniejszyć się), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 4.Celem szkolenia jest: Przekazanie wiedzy w zakresie wypalenia zawodowego osób zaangażowanych w przeciwdziałanie przemocy w rodzinie (metodą warsztatową). 5.Program szkolenia obejmuje: Program szkolenia obejmuje 2 dni szkoleniowe na terenie miasta Łodzi, w tym 7 godzin dziennie z uwzględnieniem przerw na posiłek. Zakres merytoryczny szkolenia: 1) Przekazanie wiedzy w zakresie: a) Procesu i przejawów zjawiska wypalenia zawodowego; b) Powstawania sytuacji sprzyjających wypaleniu zawodowemu; c) Bezpośrednich i długofalowych skutków wypalenia zawodowego; 2) Omówienie: a) Czynników ochronnych zabezpieczających przed wypaleniem zawodowym b) Sposobów przeciwdziałania i pomocy osobom doświadczającym wypalania zawodowego; 3) Auto-diagnoza oraz znalezienie optymalnych dla siebie sposobów radzenia sobie z wypaleniem zawodowym. Tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych. 6.Organizacja szkolenia: 1) Usługa szkoleniowa winna obejmować: a) Zapewnienie kadry trenerskiej- certyfikowani trenerzy mający kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń; b) Nieodpłatne zapewnienie materiałów dydaktycznych i programu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia oraz osoby monitorującej (w formie drukowanej) bindowane lub w inny trwały sposób połączone, zawierające również harmonogram szkolenia, a także długopis i notatnik. Wszystkie materiały, jakie otrzymują uczestnicy kursu (które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia) winny być dokładnie wymienione w wykazie materiałów szkoleniowych jakie otrzymują na własność uczestnicy szkolenia c) Każdy uczestnik szkolenia musi mieć dostęp do podstawowych urządzeń i sprzętu (krzesło, stół) oraz innego sprzętu wykorzystywanego w trakcie uczestnictwa w szkoleniu. Pomieszczenie musi być wyposażone w sprzęt audiowizualny tj. projektor oraz ekran projekcyjny, tablicę suchościeralną i/lub flipchart z zapasem kartek d) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu, w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności godziny oraz bloki tematyczne wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia i przedstawienia go do akceptacji Zamawiającemu e) Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć (wzór ankiety winien być zaakceptowany przez Zamawiającego) oraz opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia; f) Wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu; g) Prowadzenie i przechowywanie do dnia 31.12.2020 roku następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: program szkolenia, listy obecności (z każdego dnia szkolenia ) uwzględniającej własnoręczne podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematykę szkolenia, rejestru wydanych materiałów szkoleniowych, rejestru wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; h) Zapewnienie posiłków (zestawów obiadowych) oraz serwisu kawowego dla uczestników szkolenia: Zestaw obiadowy (wartości podane na jedną osobę)składający się z zupy (300ml), drugiego dania (ok. 380 g, w tym porcja mięsa- 1rodzaj z wymienionych: kotlet schabowy, zraz wołowy z serem, kotlet de Volaille z serem lub pieczarkami, ryba, pieczeń wołowa z sosem- 150 g, porcja ziemniaków- 180 g, surówka warzywna- 150 g, sok naturalny- 250 ml. Każdy zestaw obiadowy podawany ma być na ciepło, Serwis kawowy (wartości podane na jedną osobę): gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach, kawa- 200 ml, herbata- 200 ml, dodatki : cukier w saszetkach 2 szt. po 5 g, cytryna w płynie 1 szt. po 7,5 g, śmietanka do kawy 2 szt. po 10 g, woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml z każdego rodzaju; h) Zapewnienie pomieszczenia do spożycia posiłku w higienicznych warunkach. Pomieszczenie to będzie wyposażone w stoliki i krzesła i będzie się znajdowało w tym samym budynku, co sale szkoleniowe. 7. Kserokopie dokumentów, o których mowa w części 6 pkt 1 lit. g., Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w terminie 14 dni od momentu zakończenia szkolenia. 8. Wszelkie kserokopie przekazywanych dokumentów będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Miejsce organizacji szkolenia 1) Zajęcia odbywać się będą w sali konferencyjnej na terenie miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Nie dopuszcza się usytuowania sal szkoleniowych w piwnicach i suterenach. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie warunki lokalowe i socjalne z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją; dostępem do toalety i bieżącej, ciepłej wody. 2) Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jednostki szkoleniowej w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych przed rozpoczęciem szkolenia. Zamawiający ma prawo żądać zmiany sali, jeśli uzna że nie spełnia ona wymogów SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs zgodnie z liczbą godzin i programem przedstawionym w ofercie, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, awarie, itp.). 10. Szkolenie musi mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę która będzie odpowiedzialna za organizację szkolenia, nadzór merytoryczny, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 11.Czas realizacji szkolenia: Program szkolenia obejmuje 2 dni szkoleniowe na terenie miasta Łodzi, w tym 7 godzin dziennie z uwzględnieniem przerw na posiłek. Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkolenia była zgodna z programem szkolenia (godzina lekcyjna to 45 minut, przerwy na posiłek nie wlicza się do czasu trwania zajęć). Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8:00, a kończyć nie później niż o godzinie 16:00. Nie dopuszcza się możliwość organizowania szkolenia w sobotę i w niedzielę. 12. Zamawiający nie wyraża zgody na dołączanie uczestników szkolenia do innych grup szkoleniowych. 13. Szkolenie musi rozpocząć się w okresie do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 14. Należność za realizację zamówienia będzie wynikać z przemnożenia ceny brutto określonej na jedną osobę przez liczbę uczestników biorących udział w szkoleniu. 15. Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. 16. Należność za przedmiot umowy będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149. 17. Do faktury należy dołączyć kserokopię dokumentów z części 6 pkt 1 lit. f zgodną z warunkiem część 8. 18. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 4) Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. 19.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 21.Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 22.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 23. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 24.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość wykonanych usług w okresie od 01.01.2013 r do dnia 31.12.2014r o tym samym charakterze, co przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05